سیلی ۷۰۰ کیلومتری شهید سلیمانی به تروریست‌ها + فیلم

۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۰۴:۴۳:۳۶
کد خبر: ۱۳۷۵۱۶۷
سیلی ۷۰۰ کیلومتری شهید سلیمانی به تروریست‌ها + فیلم
تروریست‌های آمریکایی شبی که حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند تصورشان این بود که خودشان و تروریست‌ها از سیلی‌های فرمانده سپاه قدس در امان هستند اما امروز شهید سلیمانی ار ۷۰۰ کیلومتری به آنان سیلی می‌زند.

به گزارش خبرگزاری برنا، امروز شهید سلیمانی مانند حاج قاسم سلیمانی به تروریست‌ها ضربه می‌زند و هر روز صدای این سیلی‌ها در جای جای هستی به گوش می‌رسد.

سیلی ۷۰۰ کیلومتری شهید سلیمانی

فیلم زیر نشان می‌دهد که دست حاج قاسم همچنان آماده سیلی زدن به تروریست‌ها است و اتفاقا از ۷۰۰ کیلومتری هم این ضربه را وارد می‌کند. تروریست‌های آمریکایی حتی مجبورند هر روز نام حاج قاسم را بشنوند و از او نام ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
0
سیلی چی بابا پول گندم این کشاورزای بدبختو بدید
مریم
|
-
|
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
0
به امید روزی که ناو های بزرگتر با قابلیت حمل جت تولید کنید، ما می تونیم فقط باید بخوایم، کدخدا واسه ما هیچ فایده ای نداره، اصلاح طلبا و اصول گرا کشک هستن، فقط حزب علی پیروزه، ظهور و فرج امام زمان صلوات
مهدی
|
-
|
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
0
پول گندم این کشاورزای بدبختو بدید؟!!! این چه ربطی به نیروهای نظامی داره؟ هر چی میشه هر اتفاقی میفته گردن نیروهای مسلح میندازین بحث نظامی از اقتصاد جداست گرونی و سایر چیزا ها مربوط به دولت و نماینده های مجلس میشه نه نظام.
خدا وکیلی دم نیروهای مسلح گرم هیچ جا کم نذاشتن زلزله میاد سیل میاد هر چی میشه سپاه و ارتش به داد مردم رسیدن
حالا رئیسی به قدرت رسیده از هزار جبهه بهش حمله کردن نمیزارن کاری پیش بره
کی دلار رو 30 هزار تومن کرد؟ رئیسی یا روحانی؟ کی بود اوراق چاپ کرد داد دست مردم ازشون پول گرفت؟ حالا این دولت باید پرداخت کنه این همه بدهی رو
کی بود همه رو خر کرد وارد بورس بشن سرمایه گذاری کنن بعد سرمایشون یه شبه شد صفر ؟
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز