وزیر ورزش: به عملکرد کی‌روش در تیم ملی امیدواریم/ تیم ملی فوتبال از نظر آمادگی و کیفیت بازیکن شرایط خوبی دارد

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۸:۰۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۷۹۵۳۴
وزیر ورزش:  به عملکرد کی‌روش در تیم ملی امیدواریم/ تیم ملی فوتبال از نظر آمادگی و کیفیت بازیکن شرایط خوبی دارد
وزیر ورزش گفت: به عنوان یک مسئول می توان به عملکرد آقای کی‌روش در تیم ملی امیدوار بود و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

«حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که آیا کی روش می تواند توقعات مردم را برای جام جهانی محقق کند، گفت: به عنوان یک ایرانی و یک شهروند باید بگویم که خاطراتی که از دوره مدیریت کی‌روش داریم، خاطرات خوبی است. عده ای از هواداران فوتبال از عملکرد آقای کی‌روش رضایت دارند و عده ای هم انتقاداتی دارند که عمده آن به سبک بازی ایشان در تیم ملی برمی‌گردد. 

وی در ادامه گفت: به عنوان یک مسئول می توان به عملکرد آقای کی‌روش در تیم ملی امیدوار بود  و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. 

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: بارها گفته ام که وزارت ورزش به فدراسیون های خود اعتماد دارد و به نظرات و تصمیمات فنی آنها احترام می گذارد و در آستانه جام جهانی موظف هستیم از مباحث فنی و تصمیمات فنی فدراسیون ها حمایت کنیم. 

سجادی گفت: برای اما و اگر ها فرصتی نداریم و امید داریم تصمیمی که فدراسیون اخذ کرده  در آن موفق باشد، موظف هستیم که حمایت خود را  از تیم ملی همواره داشته باشیم. تیم ملی فوتبال کشورمان تیم نخبه و تیم آماده ای است و از نظر آمادگی و کیفیت بازیکن ها به  نسبت قبل متفاوت است. 

وی در رابطه با وضعیت کشتی و ناکامی ها در این دوره از رقابت ها گفت: باید ببینیم هدف  گذاری فدراسیون در این دور از مسابقات چه بوده و هدفگذاری و شاخص هایی که برای نتایج در این دوره مد نظر قرار گرفته را باید ارزیابی کنیم.  

وزیر ورزش در پایان افزود: هدف اصلی را باید برای المپیک بگذاریم و باید از تجارب استفاده کنیم. در برنامه ریزی ها باید تجدید نظر کنیم و باید سازوکار ها برای موفقیت در المپیک 2024 پاریس باشد. 

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز