رئیس سازمان برنامه و بودجه: دولت تلاش دارد لایحه بودجه ۱۴۰۲ تا ۱۵آذر تقدیم مجلس شود

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۲:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۷۹۸۷۹
رئیس سازمان برنامه و بودجه: دولت تلاش دارد لایحه بودجه ۱۴۰۲ تا ۱۵آذر تقدیم مجلس شود
میرکاظمی در رابطه با ارسال لایحه بودجه 1402 به مجلس گفت: تلاش می‌کنیم بودجه 1402 را براساس سیاست های ابلاغی تنظیم کنیم و15 آذر به موقع به مجلس برسانیم‌.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، مسعود میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه هیئت دولت در رابطه با برنامه هفتم گفت: از سال گذشته در موسسه آموزش و پژوهش کار شروع شده بود و با اعلام سیاست ها کار جدی تر شده و ساختار آن در سازمان تدوین شده است. 

وی در رابطه با ارسال لایحه بودجه 1402 به مجلس گفت: تلاش می‌کنیم بودجه 1402 را براساس سیاست های ابلاغی تنظیم کنیم و 15 آذر به موقع به مجلس برسانیم‌. همزمانی برنامه هفتم و بودجه اتفاق خوبی نیست زیرا کار سخت می‌شود مراکز تحقیقاتی و تمام معاونت ها در گیر هستند تا همزمان هر دوی اینها پیش رود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تصویب برنامه هفتم و بودجه در مجلس و دولت به تناوب است یعنی در ابتدا بودجه تصویب می‌شود و پس از آن قانون برنامه،  بودجه باید زودتر کارش آغاز شود.

میرکاظمی در رابطه با گلایه پیمانکار ها مبنی بر آنکه یک ریال بابت برنامه های عمرانی به آنها پرداخت نشده گفت: درست نیست مبلغی پرداخت شده است  و پرداخت های اصلی در نیمه دوم سال است زیرا در آمد ها خصوصا درامد های مالیاتی در نیمه دوم بیشتر اتفاق می افتد. تاکنون بالع بر 35 همت پرداخت شده است. 

وی درباره چرایی پرداخت نشدن افزایش حقوق بازنشستگان در شهریور ماه گفت: اگر خزانه داری منابع مورد نیاز را تامین کند، برخی از این پرداختی‌ها انجام می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: این موضوع هم در دستور کار قرار دارد که باید در دولت به تصویب برسد و سپس به تصویب مجلس برسد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
نظرات
مریم
|
-
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
آیا معوقات دوسال پیش بازنشستگان کشوری بخت برگشته را در آن دیده اید!!! واقعا قرار نیست حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری مانند افراد تحت پوشش تامین اجتماعی اصلاح شود ؟ دولت ۳۰ درصد به هریک از کارکنان و بازنشستگان تحت پوشش خود بدهکار است و چون تامین اجتماعی افزایش حقوق را را از اول سال داده باید کارکنان و بازنشستگان تحت پوشش کشوری و لشکری هم از اول سال ۴۰ افزایش را بگیرند.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز