معاون رییس جمهور: مردم مراقبت کنند دشمن به دنبال انتقام است/ صف انتقاد کنندگان با انتقام گیرندگان باید جدا شود

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۰۵:۲۹:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۰۳۳۳
معاون رییس جمهور: مردم مراقبت کنند دشمن به دنبال انتقام است/ صف انتقاد کنندگان با انتقام گیرندگان باید جدا شود
معاون اجرایی رییس جمهور گفت: مردم مراقبت کنند صف انتقاد کنندگان با انتقام گیرندگان باید جدا شود انتقاد را بر روی چشم‌می گذاریم اما دشمن به دنبال انتقام گیری است، مردم مراقبت کنند.

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا،  در رابطه با رسیدگی ها در پرونده مهسا امینی گفت: رییس جمهور کار را به متولی این ماجرا که وزیر کشور است ، محول کرده اند. آقای رئیسی دستورات لازم را به وزیر کشور داده اند و دستور آقای رئیسی رسیدگی صفر تا صدی است. 

وی در ادامه گفت: شخص وزیر کشور و دوستان درنیروی انتظامی و سایر دستگاه ها بدون تعارف این اتفاق را مورد رسیدگی قرار می دهند و بدون جانب داری به تمام ابعاد حادثه می پردازند و انشالله آنچه که حق است و آنچه که عدل است در گزارش منتشر میشود. 

مرتضوی در واکنش‌ به هنجار شکنی و سو استفاده ضد انقلاب ها در حادثه مهسا امینی خاطر نشان کرد: موضوع را باید قائل به تفکیک باشیم. ما با خانم امینی و امثال ایشان همزاد پنداری و قرابت داریم و خانم امینی و امثال ایشان فرزندان این ملت و مرز بوم هستند اگر برای این عزیزان در خیابان هم عارضه ای ایجاد میشد و فوت میکرد، هر وجدان بیداری احساساتش جریحه دار میشد‌.

مرتضوی عنوان کرد: این اتفاق به لحاظ وظیفه ای که نیروی انتظامی دارد حساسیت را بیشتر کرده است. از روز اول هم آقای رئیسی دستورات لازم را صادر کردند و در تماس با خانواده امینی به آنها اطمینان خاطر دادند به گونه ای که پدر مرحوم امینی اعلام کردند تماس آقای رئیس جمهور سبب قوت قلب آنها شد.  

وی در خصوص سو استفاده و بهانه قرار دادن این‌ماجرا و تنش های اخیر در کشور اظهار کرد: از جوانان این مرز بوم و همه جریانات مختلف خواهش،می کنم مراقب توطئه های دشمنان باشند ‌. اکنون که جمهوری اسلامی توانسته توفیقاتی را به دست اورد، تحریم ها را مهار و مدیریت کند و منابع را افزایش دهد و بدهی های داخلی را پرداخت کند و رتبه بندی معلمان را اجرا کند و حقوق کارگران را افزایش داد ، دشمن در کمین است که با سو استفاده از احساسات مردم این توفیقاتی را برکام‌دولت و ملت تلخ کنند.

معاون اجرایی رییس جمهور در پایان افزود: مردم مراقبت کنند صف انتقاد کنندگان با انتقام گیرندگان باید جدا شود انتقاد را بر روی چشم‌می گذاریم اما دشمن به دنبال انتقام گیری است، مردم مراقبت کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز