گاف رسانه سعودی در حاشیه‌سازی برای سفر رئیسی به نیویورک/ آیا همراهان رئیسی سوغاتی خریده بودند؟

۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۳۸۰۸۸۸
گاف رسانه سعودی در حاشیه‌سازی برای سفر رئیسی به نیویورک/ آیا همراهان رئیسی سوغاتی خریده بودند؟
به باور فعالین رسانه ای علیرغم اینکه گروهک منافقین، سلطنت طلبان و رسانه های ضد انقلابی چون ایران اینترنشال تلاش وافری برای تهیه گزارش های حاشیه ای در جهت تحت تاثیر قرار دادن سفر رئیس جمهور به نیویورک کردند، ولی نتیجه مطلوب را حاصل نکردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، شبکه سعودی ایران اینترنشنال در روز پایانی سفر رئیس جمهور و تیم همراه به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، گزارشی را از مقابل هتل محل اقامت رئیس جمهور منتشر و مدعی شد تیم ایرانی با انبوهی از سوغاتی و خرید که بار یک کامیون می شود قصد ترک نیویورک به سمت تهران را دارد.

طولی نکشید گاف این شبکه فارسی زبان سعودی برملاشد. آنجا که بر روی چمدان‌های موجود در تصویر، کارت ورزشکاران تیم ملی درج شده بود نه تیم سیاسی-رسانه ای همراه رئیس جمهور. و نشان می داد که این بخش از فیلم برای مستند کردن این گزارش کذب از فیلمی دیگر به این گزارش الصاق شده است.

پرچم

 

علی صدری نیا از اعضای تیم رسانه ای همراه رئیس جمهور در این باره می گوید که «در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شده بود که «خرید» ممنوع است.»

او تاکید می کند «آنچه من دیدم این است که افرادی با دوربین، همه اعضای تیم ایران را 24ساعته دنبال می‌کردند و اگر کسی به فروشگاه رفته باشد تا چیزی بخرد، قطعا ثبت می‌شد. علاوه بر این یک تیم حرفه ای رسانه باید تصاویر لوازم و بار روز ابتدا و انتهای سفر را می گذارد ولی رسانه های معاند چنین کاری انجام نمی‌دهند.»

مهدی خانعلی زاده از دیگر همراهان رئیس جمهور در سفر به نیویورک هم در این باره تاکید دارد که «سفر آقای رئیسی به نیویورک آن قدر فشرده بود که اصلا وقتی برای خرید سوغاتی نداشتیم.»

خانعلی زاده صمن بیان اینکه «کسی از نیویورک پوشک بچه را به عنوان سوغاتی نمی خرد.» تصریح کرد:«تصاویر اینترنشنال از انتقال وسایل به کامیون، بارهایی بود که تیم ایرانی از ایران آوردند و همچنین وسایل آقای تخت روانچی بود.»

به باور فعالین رسانه ای علیرغم اینکه گروهک منافقین، سلطنت طلبان و رسانه های ضد انقلابی چون ایران اینترنشنال تلاش وافری برای تهیه گزارش های حاشیه ای در جهت تحت تاثیر قرار دادن سفر رئیس جمهور به نیویورک کردند، ولی نتیجه مطلوب را حاصل نکردند.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
0
لطفا کم دروغ بگین میگه سوغاتی خریدن جرمه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز