چادر کشیدن از سر یک زن و توهین به قرآن چیزی نیست که این‌ملت از آن به سادگی بگذرد/ مردم می‌دانند در سایه وحدت باید کشور خود را حفظ کنند

۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۴:۵۹:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۱۹۴۴
چادر کشیدن از سر یک زن و توهین به قرآن چیزی نیست که این‌ملت از آن به سادگی بگذرد/ مردم می‌دانند در سایه وحدت باید کشور خود را حفظ کنند
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌جمله که اعلان همبستگی و حضور مردم در خیابان دلیل بر هوشمندی مردم است تصریح کرد: مردم می دانند در سایه وحدت باید کشور خود را حفظ کنند. در حماسه ای که مردم آفریدند مردم احساس کردند دشمن به همه عواملی که در جامعه به وحدت کمک می‌کند، حمله کرده و مردم نقشه دشمن را نقش را برآب کردو وحدت را حفظ کردند.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با لزوم انسجام در کشور و تاکید رییس جمهور در این باره گفت: وحدت و انسجام اجتماعی برای یک جامعه مثل غذا و هوا است، همانطور که انسان به غذا نیاز دارد و باید در فضایی تنفس کند، یک جامعه هم‌اگر بخواهد به اهداف متعالی خود برسد، باید انسجام و وحدت و یکپارچگی داشته باشد. نمی توان گفت امروز به وحدت نیاز است و روز دیگر نیازی نیست و اگر یک تحولی و دگرگونی و بی نظمی و اغتشاشاتی در جامعه شکل گرفت ، لزوم وحدت احساس شود و پس از رفع آن بگوییم به وحدت نیازی نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وحدت و انسجام‌اجتماعی در هر شرایطی برای یک جامعه نیاز است. وحدت یک جامعه، قدرت جامعه و اقتدار جامعه را به وجود می آورد . وحدت یک سرمایه ارزشمندی است و قدرت ایجاد می کند و جامعه را از بسیاری از خطر ها مصون می‌ دارد. در برخی مواقع دشمن همین نقطه اتکا ملت را که وحدت است مورد حمله قرار می دهد و تلاش می کند آن را از بین ببرد. در چنین شرایطی همه مردم و عاشقان‌میهن باید تلاش کنند این وحدت شکسته نشود.

نماینده مردم تهران گفت: وحدت یک سرمایه ملی است و همانگونه که ملت دشمن دارد ، سرمایه های ملت و عوامل بقا و کمال ملت هم مورد تهدید دشمن است. وحدت را باید حفظ کنیم و بدانیم دشمن به وحدت طمع کرده است و مردم باید به این موضوع حساس باشند و الحمدلله در این ۴۳ سال و در جریان اغتشاشات اخیر مردم هوشمندی خود را به نمایش گذاشتند و به دشمن نشان دادند حاضر نیستند وحدتشان مورد خدشه قرار بگیرد‌.

وی با بیان این‌جمله که اعلان همبستگی و حضور مردم در خیابان دلیل بر هوشمندی مردم است تصریح کرد: مردم می دانند در سایه وحدت باید کشور خود را حفظ کنند. در حماسه ای که مردم آفریدند مردم احساس کردند دشمن به همه عواملی که در جامعه به وحدت کمک می‌کند،  حمله کرده و مردم نقشه دشمن را نقش را برآب کردو وحدت را حفظ کردند.

تقوی عنوان‌کرد: وحدت باید محور داشته باشد، محور وحدت در جامعه ما اسلام و دین داری مردم است. محور وحدت در صحنه اجتماع ولایت و ولی فقیه است. شخص رهبری و ولایت وحدت عمومی را در جامعه ایجاد می‌کند و امروز مردم حول محور ولایت، وحدت خود را سازمان دهی می کنند و در مقابل دشمن می ایستند‌. هرکسی نمی تواند محور وحدت در سطح ملی باشد این شرایط و ضوابطی دارد کسی که می خواهد در این جایگاه قرار بگیرد باید خصوصیاتی از نظر علمی تاریخی سیاسی و اعتقادی داشته باشد و از جهتی مردم به او عشق بورزند و مورد اعتماد مردم باشد‌ تا محور وحدت شود و رهبری در نظام ما چنین ویژگی هایی دارد و ایشان در جایگاه امامت است. ایشان به لحاظ بینشی و دانشی در سطح بالایی هستند و مرجع تقلید هستند و به لحاظ تقوا و دیانت مردم او را شناخته اند و به ایشان دل داده اند‌.

وی خاطر نشان کرد: گاهی یک اشاره رهبری ، کشور را در برابر دشمن به مقامت وا میدارد و گاهی با اشاره ایشان مردم به خیابان ها می روند و باعث می‌شود مردم‌ بر مواضع نظام محکم و استوار بایستند و عزیزان خود را در تقویت این راه فدا کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نشان دادند به این نظام دینی و اسلامی و رهبری که در جایگاه بلند امامت است دل بسته اند و عاشقانه بر گرد ان‌محور شکل گرفته اند و دشمن را با این وحدت در این ۴۳ سال با ناامیدی رو به رو ساختند. در جریانات اخیر محور های وحدت جامعه مورد حمله قرار گرفت و مردم این را خوبی درک کردند و به صحنه آمدند و جواب مزدوران آمریکا و سلطه گران غربی را دادند. آنهایی که فکر‌می‌کنند با آتش زدن چند بانک و حمله به پلیس و آتش کشیدن اموال مردم می توانند نطامی که ریشه در عمق دل مردم دارد را در هم بشکنند این یک خیال خام و بیهوده است. مردم با اعتقاداتشان این نظام را شکل دادند. مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات مربوط به مدیریت های ما است.

وی یاداور شد: امروز ایران یک کشور قدرتمند از لحاظ علمی و دفاعی است و دشمنان ما هم به این‌معترف هستند. مبادا در این گرد و غباری که دشمن ایجاد کرده است نسبت به خدمات این‌نظام بی توجه بود‌.نظام زمینه های رشد زنان را ایجاد کرده است. رشد در قدرت دفاعی و پیشرفت در خدمات بهداشتی و درمانی را نظام ایجاد کرده است.  این ها قدرت نظام را حس کرده اند و می خواهند مانع رشد شوند‌.چادر کشیدن از سر یک زن و توهین به قرآن چیزی نیست که این‌ملت از کنار آن به سادگی بگذرد و مردم حاضر نیستند به اعتقادات خود پشت کنند. مردم برای این نظام فرزندان خود را فدا کرده اند. اگر روزی مردم احساس کنند این نظام که این همه شهید برای آن داده اند، در هم بشکند دشمن باید از جنازه تک تک مردم عبور کند مگر مردم‌می‌گذارند پای رو خون شهدا گذاشته شود.آینده خوبی پیش رو داریم دشمن از توطئه دست بر نمی‌دارد.  ماجرای خانم امینی یک بهانه بود‌ در این‌ماجرا تمامی سران قوا تاکید بر پیگیری داشته اند و دستورات لازم را صادر کردند‌.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
صادق
|
-
|
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
0
0
شما قدر این مردم را نمیدانید،اگه میدانستید این همه فشار معیشتی بر انان روا نمی داشتید
ناشناس
|
-
|
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
0
0
دراین جریانات اتفاقات ناگوارزیادی ازجمله دزدی قتل انتقام گیری جنایت تجاوز وخیلی جرایم درگیر که باید بسیارمراقب امنیت شهروندان بود وغافل نشد
ناشناس
|
-
|
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
0
0
خدابخیر کند کاربه جایی دشمنان رسوندن که مردم برابرمردم قراربگیرند وبه هم توهین وبی حرمتی کنندباید صبوری کردتاوضع آرام گردد به سرپیامبرخاک میریختند خداوندخودش رحم برماکند
ناشناس
|
-
|
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
0
0
شما چرا بچه ها اتون را تو کشور دشمن فرستادید
ناشناس
|
-
|
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
0
0
مکرو ومکرالله