سالک: سپاه با عوامل اغتشاش در داخل و خارج از کشور با قاطعیت برخورد کند

۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۸۲۶۷۲
سالک: سپاه با عوامل اغتشاش در داخل و خارج از کشور با قاطعیت برخورد کند
عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این مسئله که فرماندهی و عوامل اصلی اغتشاشگران در خارج از کشور است، گفت: ضروری است که سپاه برخوردی مانند برخورد قاطعی که با اغتشاشگران داخلی انجام داد با آن‌ها نیز انجام دهد تا ‌بدانند و آگاه باشند که جمهوری اسلامی در مقابل این مسائل قاطع رفتار می‌کند.

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به اقدامات تروریستی برخی گروه‌های تجزیه طلب و لزوم حفظ وحدت ملی در این شرایط، اظهار داشت: برای جلوگیری از گرفتار شدن در تله‌های طراحی شده توسط گروهای تجزیه طلب مهم‌ترین راهکار حفظ وحدت بین دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در هر استان و مدیریت متمرکز بر این مسئله است.

وی اقدام حیاتی بعدی را اطلاع‌رسانی خواند و گفت: اطلاع‌رسانی مستمر به توده مردم در ارتباط با جریانات و اتفاقات داخل کشور و شفاف‌سازی در خصوص شبکه‌های نفوذی و عوامل آنها امری حیاتی برای ارتقای بصیرت جامعه است.

حجت‌الاسلام سالک خاطرنشان کرد: عوامل اصلی این اغتشاشات عموما در خارج از کشور هستند و ضروری است که سپاه  برخوردی مانند برخورد قاطعی که با اغتشاشگران داخلی انجام داد با آن‌ها نیز انجام دهد تا ‌بدانند و آگاه باشند که جمهوری اسلامی در مقابل این مسائل قاطع رفتار می‌کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز  در پایان تصریح کرد: لازم است اطلاعات و اسامی  کسانی را که درجریان این حملات تروریستی دستگیر می‌شوند بین مردم اعلام کنند و بعد حکم اعدام یا هر حکم قضایی لازم به انها ابلاغ شود که این مورد می‌تواند امنیت و صیانت از جامعه را تضمین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز