کارکرد نهادهای پهناور فرهنگی مطابق با نیاز نسل حاضر بروز نشده است

۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۸۲۷۰۴
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از کارکرد احزاب و بر زمین ماندن گام دوم انقلاب، گفت: این را با درد می‌گویم که گام دوم انقلاب اسلامی که از ما خواستند و ماموریت ما بود روی زمین است و در حال‌حاضر ما فقط ژست گام دومی می‌گیریم.

مهدی عرب صادق معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، گفت: امروز نهادهای فرهنگی و حوزه های علمیه باید پاسخگو باشند، دانشگاه ها و نظام آموزشی وزارت علوم و آموزش و پرورش باید پاسخگو باشند، موسسات فرهنگی با بودجه های وسیع دولتی باید پاسخگو باشند که گفتمان نسل چهارم انقلاب چیست؟ مکتب و الگوی جوانان و نوجوانان دهه هشتادی چیست؟رابطه‌شان با ایدئولوژی اسلامی و شهدا و ارزش های انقلاب چیست؟

وی در ادامه، بیان داشت: تک تک ما که می‌توانستیم کاری کنیم اما ترک فعل و کوتاهی کردیم که باید به شهدا به ولایت و به حضرت ولی عصر(عج)  پاسخگو باشیم و همچنین باید خروجی فرهنگی و اعتقادی خود را در نسل حاضر ببینیم.

عرب‌صادق افزود: کارکرد نهادهای پهناور فرهنگی مطابق با نیاز نسل حاضر بروز نشده و ۲۵ نهاد فرهنگی خودشان را کنار کشیدند و امروز دشمنان قسم خورده انقلاب در تلاش هستند تا الله را از پرچم ما کنار بزنند که البته از این خواب بیدار نمی شوند.

وی در ادامه با اشاره به گام دوم انقلاب و بر زمین ماندن این وظیفه بزرگ اظهار کرد: بزرگان ما گام اول را در انقلاب اسلامی طی کردند و این را با درد می‌گویم که گام دوم انقلاب اسلامی که از ما خواستند و ماموریت ما بوده روی زمین است و  در حال‌حاضر ما فقط ژست گام دومی می‌گیریم.

معا‌ن سیاسی حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از کارکرد احزاب گفت: به قول بزرگواری خیلی از احزاب یک کاغذ مجوز شده‌اند در جیب یک آقا یا خانم و کرکره دکان انتخابات شان را دم انتخابات بالا می کشند.

وی تصریح کرد: عاشوراها درس بشریت‌ و وعده تاریخ‌اند پس چرا به پیام امام دقت نمی‌کنیم؛ میخواهیم عاشورا تکرار شود؟

عرب‌صادق در پایان گفت: ارزش‌های دینی در جامعه نماد جامعه‌سازی اسلامی‌اند که مورد هجوم دشمن قرار گرفته و در این جنگ ترکیبی تدبیر و پایبندی حقیقی با ولایت لازم است.

انتهای پیام/

نظر شما