جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: دشمن حتی قبل از انقلاب با ایران قوی مخالف بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۸:۴۳
کد خبر: ۱۳۸۳۸۴۵
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: دشمن حتی قبل از انقلاب با ایران قوی مخالف بود
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درخصوص اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درخصوص اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:
 
«لِیُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُبْطِلَ الْباطِلَ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ »
 
صهیونیزم جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس و دنباله روهای آنان از ابتدا به دلیل قرار گرفتن عمده ذخایر انرژی جهان در منطقه غرب آسیا، چشم طمع به این منطقه داشته اند.
 
قدرت­های استکباری جهان برای حفظ نفوذ خود، اقدام به تشکیل رژیم غاصب اسرائیل در این منطقه نمودند. از آنجاییکه کشور ایران از ذخایر عظیم انرژی برخوردار است از ابتدا مورد طمع دشمنان بوده است. اگر چگونگی رفتار و تعامل مستکبرین جهان را با کشور ایران بررسی کنیم مشهود است که حتی قبل از انقلاب اسلامی، آنها با ایران قوی مخالف بودند و دشمنی های متعدد و رفتارهای خصمانه، از کشتار میلیونی ملت ایران تا کودتاهای متعدد برای اثبات این ادعا می توان نام برد. به دلیل آنکه ایران قوی، مانع تسلط آنها بر منابع این کشور می شود لذا تمام توان خود را برای تضعیف ایران بکار بسته بودند.
 
پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها برنامه تسلط کشورهای استکباری را بر کشور ایران به هم زد بلکه با تبدیل شدن ایران اسلامی به یک الگوی استکبارستیزی و استقلال خواهی برای ملت های منطقه و جهان ، مهمترین مانع نفوذ آمریکا و هم¬پیمانان او بر کل منطقه و باعث افشای سیاست های استکباری آنها در این منطقه در مقابل ملت ها شده است. در دوران کنونی، این کشور ایران قویست که در تمام صحنه ها در مقابل اراده آمریکا ایستاده و در همه میدانهای عمل از سوریه و عراق تا یمن و فلسطین باعث شکست آنها شده است . بدیهی است در چنین شرایطی، آنها از ایران اسلامی عصبانی باشند و دشمنی خود را چندین برابر و برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی از هر حربه ای استفاده کنند. به همین منظور در اتاق¬های فکر خود علیه جمهوری اسلامی توطئه و با صرف هزینه¬های هنگفت اقدام به پیاده سازی آنها می کنند.
 
دست داشتن دشمنان جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکا در حوادث اخیر داخل کشور، به روشنی قابل مشاهده است. با بررسی نحوه پرداختن دشمن به حوادث اخیر در کشور و هماهنگی بی سابقه رسانه های معاند و جریانات همسوی داخلی و خارجی آنان و یه میدان آوردن عوامل مسلح از جمله گروهک¬های تروریستی همچون کومله و دموکرات در شمالغرب کشور و جیش الظلم در جنوب شرق، موید آن است که دشمن از مدت¬ها قبل برای ایجاد این فتنه در کشور برنامه¬ریزی و طراحی کرده بود. آنچه که دشمن در این حوادث مورد هدف قرار داده، اصل ایران قوی بوده است. در دوره کنونی، عزم ملی برای حل مشکلات، بخصوص مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم، جزم شده، دشمن با مشاهده عزم ملی برای حل مشکلات، که به لطف خداوند متعال در همین مدت کوتاه دستاوردهای بزرگی در صحنه¬ی بین المللی از جمله عضویت در پیمان شانگهای، عضویت در گروه بریکس، انعقاد قراردادهای مهم اقتصادی بلند مدت با قدرت¬های بزرگی همچون چین، روسیه و هند و تعامل بسیار خوب با همسایگان و نفوذ بیش از پیش ایران در عراق، یمن و سوریه، نگرانی شدیدی پیدا کرده و درصدد به هم زدن تمرکز مسولین کشور از مسیر درخشانی که در پیش گرفته¬شده است، می باشد. از آنجاییکه بار عظیم انقلاب اسلامی بر دوش جوانان مومن و متخصص این کشور، در حال پیشرفت رو¬به¬جلو است و این جوانان، پرچم عزت ایران اسلامی را در میدان های متعدد سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و بین المللی به اهتزاز در آورده اند لذا دشمن در صدد شکستن پیوند عمیق انقلاب اسلامی با نسل جوان و برای این منظور فتنه جدید را با محوریت جوانان بخصوص دانشجویان و دانشگاه طراحی کرده است. آنچه که تحت عنوان حجاب، پاشنه آشیل این فتنه شده است جزء سوء استفاده از موضوع حجاب چیز دیگری نیست و مطمنا اگر این حادثه نیز اتقاق نیافتاده بود خودشان یا توطئه¬ای ایجاد می-کردند و یا موضوع دیگری را برای برافروختن آتش این اغتشتات بهانه می کردند.
 
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران بابت شهادت حافظان امنیت و دیگر جانباختگان وقایع اخیر، اقدامات آشوبگران را به شدت محکوم کرده و به دشمنان ایران اسلامی اعلام می¬دارد اینبار نیز همچون گذشته در محاسبات خود دچار اشتباه شده اید و بدانید ملت ایران اجازه پیاده شدن نقشه های شوم شما را نخواهد داد.
 
والسلام علی من اتبع الهدی
 
انتهای پیام/ 
 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز