جامعه جوانان متحد اسلامی: همراهی مردم و مسئولین در قوی تر شدن ایران اسلامی لازم و بدیهی است

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۳:۵۲
کد خبر: ۱۳۸۳۸۵۴
جامعه جوانان متحد اسلامی: همراهی مردم و مسئولین در قوی تر شدن ایران اسلامی لازم و بدیهی است
جامعه جوانان متحد اسلامی بیان داشت: همراهی مردم و مسئولین در قوی تر شدن ایران اسلامی امری لازم و بدیهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، جامعه جوانان متحد اسلامی پیرامون حوادث و اتفاقات اخیر کشور بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه یه شرح ذیل است:

حوادثی که از روزهای منتهی به اربعین حسینی (ع) آغاز و تا روزهای اخیر ادامه یافت، احساسات مردم عزیز کشورمان را جریحه دار کرد. درگذشت دختری جوان از فرزندان این سرزمین که به واقع حادثه ای قابل تأمل و بررسی بود بهانه ای جهت بروز برخی اعتراضات شد که متأسفانه ایجاد اغتشاشات و هتک حرمت به قرآن، حجاب و سوزاندن و آتش زدن و حملات تروریستی در بخش هایی از کشور، ظلمی بزرگ را بر این مردم ایجاد کرد اما آنچه مشهود است در جای‌جای این اتفاقات، چه آتش‌بیاری سلبریتی‌ها و شخصیت‌های داخلی و خارجی و چه خط‌دهی رسانه‌ها و مقامات اروپایی و آمریکایی، جای پای آمریکا و رژیم صهیونیستی مشهود است.

سالهاست که آمریکا در نقشه رویاپردازی خاورمیانه جدید برای کشورهای منطقه، درصدد است با طراحی های شوم خود کشورهای مسلمان منطقه بالاخص ایران را به چندین بخش تجزیه نماید ولی آنچه واضح است، آمریکایی ها هنوز بعد از 43 سال ابهت و عظمت نظام جمهوری اسلامی را که پشتوانه عظیم مردمی را با خود همراه دارد نشناخته اند و تفاوت آن را با کشورهایی چون لیبی و سودان نمی‌دانند!

رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و مسیری که امام (ره) پیش روی ملت بزرگ ایران گذاشته، نظام مردم سالار دینی جمهوری اسلامی ایران را به درختی تناور بدل ساخته که تبرهای گاه و بی گاه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم یارای مقابله با آن نیست. حرکت روز افزون انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و دستاوردهای چشمگیر آن در عرصه های مختلف بیش از پیش دشمنان را نگران کرده است و اکنون به ایران نه تنها به عنوان یک کشور بلکه یک محوریت راهبردی جریانات سیاسی در منطقه نگریسته می شود که تمام بایسته های تبدیل به یک قدرت بزرگ جهانی را دربر دارد کما اینکه در بسیاری از جهات و حتی در عرصه های مختلف جهانی حائز جایگاه و تاثیرگذاری شگرفی گردیده است. 

امر مسلمی که رهبر فرزانه انقلاب نیز بدان اشاره فرموده اند اینکه دشمنان قسم خورده این آب و خاک که حتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمنی خود را با این مردم اعلام کرده بودند، نه تنها با نام مقدس جمهوری اسلامی بلکه با اساس کشوری به نام ایران با تمام فرهنگ ها، ارزش ها و تمامیت هویتی آن مخالفند و تا نابودی این ظرفیت عظیم از این دشمنی دست بر نخواهند داشت، لذا همراهی مردم و مسئولین در قوی تر شدن ایران اسلامی امری لازم و بدیهی است.

جامعه جوانان متحد اسلامی ضمن قدردانی از بصیرت و هوشمندی مردم عزیز ایران در فتنه اخیر، بار دیگر به دشمنان قسم خورده این کشور و فریب خوردگان داخلی هشدار می دهد این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است، بسیار عظیم تر و رفیع تر از آن است که با چند روز اغتشاش و ناآرامی تحت الشعاع قرار گیرد و قطار انقلاب پرسرعت تر از پیش به مسیر تعالی خویش ادامه خواهد داد.

جامعه جوانان متحد اسلامی از همه جوانان درخواست می نماید با روشنگری موضوعات و آگاهی بخشی به مردم به عنوان قشری تحصیل کرده و فرهیخته در راستای جهاد تبیین و افزایش بینش سیاسی و عقیدتی آحاد مردم کشور عزیزمان گام بردارند و این بار نیز همانند دفعات قبل نقشه شوم دشمنان را نقش برآب نمایند و همچنین از طریق برگزاری کرسی های آزاداندیشی و بیان نظرات و دیدگاهها در محافل دانشگاهی و علمی، بهترین راه حل و گزینه را برای حل مسائل و مشکلات پیش روی بدست آورده و به مسئولین و متولیان اداره کشور ارائه نمایند. ان شاءالله.

جامعه جوانان متحد اسلامی

14 مهرماه 1401

 انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز