برگزاری جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور

خط مشی تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور تعیین شد

۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۸۵۲۳۵
خط مشی تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور تعیین شد
محمد مخبر بر اهمیت جذب سرمایه گذاری خارجی برای تحقق رشد اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: با جهت گیری مناسبی که رئیس جمهور در خصوص توسعه روابط با کشورهای منطقه در پیش گرفته اند، فضای مناسبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور بر اهمیت جذب سرمایه گذاری خارجی برای تحقق رشد اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: با جهت گیری مناسبی که رئیس جمهور در خصوص توسعه روابط با کشورهای منطقه در پیش گرفته اند، فضای مناسبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور فراهم شده است.

وی افزود: جذب سرمایه گذاری خارجی نقش مهم و اثرگذاری در رشد اقتصادی کشور دارد؛ از این رو لازم است در بخشنامه بودجه سالانه، تکالیف، وظایف و ماموریت هایی در جهت رشد سرمایه گذاری برای هر دستگاه اجرایی دیده شود به نحوی که عملکرد آنها قابل ارزیابی و بررسی باشد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه در خصوص وضعیت بازار انرژی در جهان خاطر نشان کرد: در حال حاضر از یک سو تولید گاز در کشور متناسب با ذخایر موجود نیست و از سوی دیگر مصرف نیز تناسبی با شرایط کشور ندارد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز