سردار قریشی: نیروهای اطلاعاتی درصدد شناسایی دارندگان سلاح‌های غیرقانونی هستند

۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۶:۳۴:۵۲
کد خبر: ۱۳۸۵۶۲۳
سردار قریشی: نیروهای اطلاعاتی درصدد  شناسایی دارندگان سلاح‌های غیرقانونی هستند
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروهای اطلاعاتی درصدد شناسایی دارندگان سلاح های نظامی و غیرنظامی و این سلاح ها هستند تا با قوت با آنها برخورد کنند.

سردار سید قاسم قریشی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با اظهارات خواص که موجبات عصبانیت مردم را فراهم می‌کند، گفت: این افراد چند دسته هستند، یک دسته کسانی هستند که از سر ناآگاهی و القائات دشمن صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که با توجیه و آشکارسازی حقیقت، می شود این افراد را به دامن ملت برگرداند. ما به این ها امید زیادی داریم  و البته تعداد این افراد بسیار کم و انگشت شمار است. 

وی در ادامه گفت: اکثریت غالب مردم در اقشار مختلف به صورت مطلق از کشور و سلامت کشور و اقتدار کشور حمایت کردند و تعداد انگشت شماری حرف های دشمن را بیان کردند که ممکن است بدون غرض هم این کار را انجام داده باشند و پس اینکه از مسائل  آگاه شدند از موضع دفاع از ملت وارد می شوند. 

جانشین رئیس بسیج عنوان کرد: بعضی از اینها ممکن است اهداف سودجویانه داشته باشند و یا از طرف دشمن هدایت شوند که امیدواریم به دامان ملت بیایند و با مردم همراه شوند. اگر هم بخواهند به این مسیر ادامه دهند، دستگاه های مذکور و مراجع قانونی به تخلف آنان رسیدگی خواهند کرد. 

سردار قریشی در پاسخ به این سوال که در ناآرامی های اخیر سلاح هایی مثل شات‌گان وارد کشور شده است، این را پیگیری کردید که چگونه وارد کشور شده است؟ تصریح کرد: طی چند سال گذشته نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با واردات سلاح در حجم وسیع مواجه بود و نه تنها سلاح های غیر نظامی بلکه سلاح های نظامی و جنگی هم وارد کشور شده است.  بسیاری از آنها کشف شدند و بعضی هم متاسفانه به دلایلی وارد کشور شده و در جاهایی نگهداری می شود و انشاالله به ترتیب آنها کشف خواهند شد و در اختیار مراجع قانونی قرار خواهند گرفت. 

جانشین سازمان بسیج اظهار کرد: ولی بخشی هم در اختیار عوامل‌شان است  تا در بعضی از اتفاقاتی که در کشور می افتد بتوانند موج سواری کنند و از آن سلاح ها استفاده کنند همانطور که در این چند حرکت اخیر در چند روز گذشته هم با استفاده از آن سلاح ها کشته سازی کردند و هم از مردم کشته گرفتند و هم از نیروهای امنیت مردم. 

وی در ادامه گفت: نیروهای اطلاعاتی درصدد  شناسایی این افراد و این سلاح ها هستند تا با قوت با آنها برخورد کنند. 

جانشین سازمان بسیج افزود: گروهک های ضد انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب به عنوان عامل دشمن عمل کردند گاهی به عنوان عامل صدام و گاهی به عنوان عامل آمریکا اقداماتی را برعلیه کشورمان انجام دادند. گاهی هم رژیم صهیونستی و رژیم سعودی از آنها استفاده کردند. در گذشته در ضرباتی که خوردند؛ دست از کارهای نظامی و ضد ایرانی کشیده بودند ولی اخیرا با تشویق آمریکایی ها و صهیونستی ها و سعودی‌ها و وهابی‌ها و پول هایی که گرفتند آنها را وادار کردند که یک سری اقداماتی را داخل ایران انجام دهند و دخالت های آنان در اغتشاشات اخیر کاملا برای نیروهای مسئول قطعی شد به همین دلیل سپاه پاسداران با قوت لانه های آنان را در خارج از ایران که در آنجا آموزش می دیدند و تجهیز می شدند را مورد هدف قرار داد و ضربات سنگینی وارد کرد.

سردار قریشی در پاسخ به این سوال که برای برخورد با گروه‌های تجزیه طلب و ضد ایران عملیاتی در کردستان عراق داشتید آیا تحرکات این گروهک ها در کشورهای دیگر هم را تحت نظر دارید؟ خاطر نشان کرد: همین طور که عزیزان مسئول اعلام کردند چنانچه لازم باشد بله در جایی که نیاز باشد تعقیب شده و به مجازات خود خواهند رسید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز