پوتین اشتباه کند ارتش روسیه را نابود می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۳۸۶۴۲۴
پوتین اشتباه کند ارتش روسیه را نابود می‌کنیم
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به پوتین هشدار داد که اگر اشتباه کند و علیه اوکراین سلاح اتمی به کار ببرد ارتش روسیه را نابود می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که حمله اتمی روسیه به اوکراین  با پاسخ قدرتمند از سوی غرب  مواجه شده و ارتش روسیه نابود خواهد شد.

حمله اتمی با اوکراین

«ولادیمیر پوتین»  رئیس‌جمهور روسیه  پس از امضای فرمان بسیج  برای افزایش نیروهای ارتش روسیه  به ناتو هشدار داد که کشورش  ابزار تخریب مختلفی برای دفاع از «تمامیت ارضی» در اختیار دارد. پوتین گفت، این یک بلوف نیست.

جوزپ بورل  روز پنجشنبه در سخنانی گفت، باید مشخص باشد که مردم حامی اوکراین و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو و ایالات متحده و ناتو نیز بلوف نمی‌زنند.

ارتش روسیه را نابود می‌کنیم

وی گفت: «هرگونه حمله اتمی علیه اوکراین نه یک پاسخ اتمی، بلکه چنان پاسخ قدرتمند  نظامی در پی دارد که ارتش روسیه نابود خواهد شد.»

این در حالی است که برخی کارشناسان روسیه ادعا می‌کنند در صورت بروز این درگیری، نیروهای ناتو حداکثر ظرف نیم ساعت نابود خواهند شد. موشک‌های روسی با کلاهک اتمی می‌توانند از زمین، هوا و دریا پرتاب شوند و برخی از آن‌ها حاوی کلاهک‌های خود هدایت‌ شونده هستند. 

سران و فرماندهان ارشد روسیه چندین بار اعلام کرده‌اند که از تمام ابزارهای ممکن برای حفاظت از قلمرو و حاکمیت خود استفاده می‌کنند که آخرین آن‌ها مرحله جدیدی از عملیات ویژه در اوکراین را نشان خواهد داد. مسکو بارها از تسلیحات اتمی به عنوان ابزاری بازدارنده صحبت کرده که توسعه آن از دیرباز برای مسکو یک اولویت راهبردی بوده است.

بورل ادامه داد : «ما قطعاً از جنگ سرد و پسا جنگ سرد خارج شده‌ایم. این جنگ چیزهای زیادی را تغییر می دهد و قطعاً اتحادیه اروپا را تغییر می دهد.»

اروپا باغ آزادی سیاسی است

بورل مدعی شد که  اروپا، باغ آزادی سیاسی و رفاه اقتصادی است اما بقیه جهان یک «جنگل» است.

یک مقام ناتو نیز مدعی شده که حمله اتمی روسیه، پاسخ بی‌سابقه متحدان را به همراه خواهد داشت. مقام ارشد ناتو  مدعی شده که روسیه از تهدیدات اتمی خود بیشتر برای جلوگیری از ورود مستقیم ناتو و سایر کشورها به جنگ خود با اوکراین استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
0
0
اگه اروپا از سرما یخ بزنه نشانه ی تقدیر نیست خودتون خودتونو تحریم انرژی کردین دستش درد نکنه زلنسکی هم ی لگد زد بهتون و نوداستریم تونو ترکوند تا قشنگ یخ بزنید آخه اروپا به چی می نازه نمی تونه انرژی برای زمستان مردمش تهیه کنه مردم آفریقا هم از شما موفق تر هستند
پاسخ ها
سید امین
| -
اروپا ماری است که از دُم خودش را نیش زده و خودش را خواهد بلعید این نقشه و برنامه ریزی است که بزرگان فراماسون برای این قاره تدارک دیده اند،هدف نظم نوین جهانی است برای تغییر اقلیم در کل جهان به نفع اهدافشان نه چیزی دیگر،به راه انداختن کارناوال این جنگ ها ،بازیه سیاست است،آگاه باشیم
رضا
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
0
0
چه غلطا اروپا بهشت جهوداست که هر چی حیونهای دوپا رو برای خودشون پرورش دادن ازشون دارن بارکشی میکنن
رضا
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
0
0
روز اول که روسیه حمله کرد به اوکراین همین آقایانی که نظرات الان دادان میگفتن 1هفته اوکراین که کل جمعیت 20 میلیون میشه و زیادی آنها هم زن هست تصرف میکنه. ابر قدرت دنیا هست. چطور داره عقب نشینی میکنه....میخواد هسته ای بزنه.... گور بابای روسیه اوکراین... به فکر خودمان باشیم که این کار بشه برای ایران خطر ناک هست و اتمی به ایران هم میکشه چون دارن میگن تسلیحات به روسیه میفروشه.. اینبار یمن سوریه عراق نیست... باید سریع قطع رابطه کنیم با روسیه... وبر جام امضا کنیم وآمریکا رو با پنبه فعلان خفه کنیم.. تا آب از آسیاب بیفته ومثل ترامپ قرداد پاره میکنیم.... اگه تاریخ خوانده باشید روسیه خیلی به ایران ضربه زده.... توی دهه شصت تا 80 توی دیوار مدرسه نوشتن بودن مرگ بر شوروی. پرسیدم شوروی کیه گفتن روسیه
رضا
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
0
0
از رهبر عزیزم میخوام وریس جمهور سران نظامی ایران. خواهشن با روسیه قطع رابطه کنن وتجهیزات نظامی نفروشن. بی رو.... درواسی. اگه چنین حرکتی روسیه انجام بده بی شک ایران هم به حمله اتمی گرفتار میشه... جهان میخوره بهم. کره شمالی با ژاپن کره جنوبی..... ازاون ور هم چین وتایوان..... بالاخره میخوان جمعیت کل دنیا رو 1 سوم بکنن..... لطفا روسیه رو از این حرکت حذر کنید
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
0
0
قبل اغز حمله به اوکراین هم همین حرفها رو میزدند اما اروپا وامریکا کارش فقط تهدید کردنه 40ساله دارن به ایران هشدار میدهند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز