لطفی: صولت مرتضوی می تواند وزارت کار را به خوبی مدیریت کند

۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۳۸۸۱۵۳
لطفی: صولت مرتضوی می تواند وزارت کار را به خوبی مدیریت کند
نماینده مردم رزن با بیان این جمله که مرتضوی توان لازم را برای مدیریت این وزارت خانه دارد گفت: استنباطم این است که ایشان رای خوبی را از نمایندگان دریافت می‌کند.

حسن لطفی، نماینده مردم رزن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با صلاحیت وزیر پیشنهادی کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی با اکثر اقشار جامعه سر و کار دارد با جامعه کارگری و صنعت گری و بهزیستی و مددجویی کشور، به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. تقریبا 5 چالش کشور مربوط به وزارت کار است. 

وی در همین راستا ادامه داد: حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی ، فقر و بیکاری، ورشکستگی صندوق های بازنشستگی و ضعف صندوق های بازنشستگی از جمله این‌ چالش هاست،  بازنشستگی را داریم که با وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی درگیر هستند و اینجا می طلبد که یک وزیری در راس کار قرار بگیرد که بتواند مسائل کارگری و کارفرمایی و صنعتگر و کشاورز را حل کند.

نماینده مردم رزن گفت: از جمله موانعی که سر راه توسعه است؛ اعم از فقر زدایی تاپرداخت یارانه و پیشگیری از ورشکستگی صندوق ها، اینها کار را دشوار میکند.‌آقای مرتضوی سابقه مدیریتی خوبی دارد، تحلیل مان این است که ایشان می تواند این مجموعه رامدیریت کند و با توجه به شناختی که ایشان در حوزه آسیب های اجتماعی در زمان تصدی خود در معاونت سیاسی  وزارت کشور دارند، عملکرد خوبی در این وزارتخانه خواهند داشت. 

وی با بیان این جمله که مرتضوی توان لازم را برای مدیریت این وزارت خانه دارد گفت: استنباطم این است که ایشان رای خوبی را از نمایندگان دریافت می‌کند. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز