بیانیه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت حمله تروریستی اخیر به حرم شاهچراغ(ع)

۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۹۱۵۰۸
بیانیه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت حمله تروریستی اخیر به حرم شاهچراغ(ع)
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت حمله تروریستی اخیر به حرم شاهچراغ علیه السلام، بیانیه‌ای صادر کرد‌.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این بیانیه بدین شرح است: 

انالله و انا الیه راجعون

جنایت وحشیانه تروریست‌ها و دشمنان قسم خورده اسلام و ایران منجر به شهادت مظلومانه چندین تن از زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام در شهر شیراز شد.

درست در بحبوحه جنگ مجازی و ادراکی آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل آنها در منطقه علیه ایران اسلامی، دهها شهروند بی گناه ما هدف حمله آشکار دشمنان قرار گرفته و در جوار حرم ملکوتی فرزند بزرگوار حضرت امام موسی کاظم علیه السلام به خاک و خون غلتیدند. آنچه در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام رخ داد، مصداق عینی جنایتی واقعی در دل صحنه سازی مجازی دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم است.

بدون شک این مصیبت بزرگ دل هر ایرانی غیوری را به درد آورده است. قاطعیت و صلابت نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با عوامل آشکار و پنهان این واقعه، درس عبرتی برای کسانی خواهد بود که امنیت ملت ایران را وجه المصالحه اهداف شوم خود قرار داده‌اند.

تردیدی نیست که خون پر برکت این عزیزان بار دیگر پرچم اقتدار و همبستگی مردمان این سرزمین را برافراشته تر خواهد کرد.

وقوع این جنایت را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب و بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی صحت و شفاف عاجل دارم.

انتهای پیام/              

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز