نماینده مجلس یازدهم: استیضاح وزیر صمت فاقد مستندات قوی است

۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۱:۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۳۹۲۷۴۱
نماینده مجلس یازدهم: استیضاح وزیر صمت فاقد مستندات قوی است
نماینده مجلس گفن: استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس است، نمایندگان امضا کننده استیضاح می‌توانستند طبق آیین نامه داخلی مجلس و پیش از استیضاح اگر نقدی نسبت به عملکرد وزیر دارند از ابزار تذکر یا سوال از وزیر برای بیان دغدغه‌های خود استفاده کنند استیضاح وزیر صمت فاقد مستندات قوی است.

محمودعباس زاده مشکینی، نماینده مردم مشکین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا، دررابطه با استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: استیضاح فاطمی امین  در شرایط فعلی به مصلحت نظام، تولید و اشتغال کشور نیست. فاطمی امین جز وزرای ضعیف دولت نیست.او در یک سال ابتدایی وزارت امتیاز متوسط رو به بالا را کسب کرده و نیروی جوان کابینه است. 

وی در ادامه گفت: استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس است، نمایندگان امضا کننده استیضاح می‌توانستند طبق آیین نامه داخلی مجلس و پیش از استیضاح اگر نقدی نسبت به عملکرد وزیر دارند از ابزار تذکر یا سوال از وزیر برای بیان دغدغه‌های خود استفاده کنند استیضاح وزیر صمت فاقد مستندات قوی است.

نماینده مردم‌مشکین شهر تصریح کرد: در صورت رای آوردن استیضاح، چند ماه این وزارتخانه با سرپرست اداره خواهد شد و پس از آن هم باید به وزیر جدید بیش از یک سال وقت داد تا بر امور وزارت مسلط شود. 

وی در پایان افزود: بعید است استیضاح رای بیاورد. هرچند که نحوه اقناع نمایندگان توسط وزیر و سخنان موافقان و مخالفان استیضاح هم در رای نهایی نمایندگان اثر خواهد داشت. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز