وزیر کار: ماموریت ما رفع فقر مطلق است

۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۳۸۸۶
وزیر کار: ماموریت ما رفع فقر مطلق است
صولت مرتضوی در جمع خبرنگاران گفت: ماموریت ما در وزارت تعاون رفع فقر مطلق و به فضل الهی کاهش فقر نسبی و ایجاد رونق اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، صولت‌ مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: نگاه کلان دولت بهبود معیشت برای همه دستگاه های اجرایی و همه گروه‌های شغلی در کشور است، همچنین تصمیمات خوبی برای سال ۱۴۰۱ برای افزایش حقوق گرفته شده است. 

وی افزود: بخشی دیگر از دستگاه‌ها مشکلاتی داشتند از جمله کارمندان و بازنشستگان که دولت لایحه خود را تقدیم مجلس کرد و با اصلاحاتی به تصویب رسید و پس از ابلاع قانون حتما مد نظر قرارخواهد گرفت. 

مرتضوی اظهار داشت: ماموریت ما در وزارت تعاون رفع فقر مطلق و به فضل الهی کاهش فقر نسبی و ایجاد رونق اقتصادی و به ظرفیت  رساندن کارخانه‌ها مرتبط به وزارت تعاون و شرکت‌های وابسته است.

وی اظهار داشت: در حوزه دارو خوشبختانه تصمیمات خوبی گرفته شد؛ در بازدیدی که از برخی از شرکت‌های دارو سازی داشتم الحمدلله هم مواد اولیه به وفور تأمین و تولید شده و هم در خصوص داروهای آنتی بیوتیک ظرفیت جدیدی تأمین کردیم.

مرتضوی گفت: در حوزه تامین سرم به ظرفیت هر ماه ۶ میلیون واحد سرم خواهیم رسید و مشکلات دارویی فروکش کرده است و حسب دستوراتی که داده شد تامین و تولید می‌شود و به احسن وجه توزیع می‌شود.

وی در پایان در خصوص لغو قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و در نشستی که با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم سازمان تامین اجتماعی یکسری بدهی‌ها به دانشگاه‌ها داشتند که منابع آن تأمین و پرداخت شد. بدهی‌های معوقی به داروخانه‌ها وجود داشت که اطمینان خاطر داده می‌شود همه آنها تأمین و پرداخت شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز