سردار سلیمانی:۱۳ آبان امسال، اتمام فتنه و توطئه شوم آمریکایی صهیونیستی در کشور است

۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۹۴۳۳۴
سردار سلیمانی:۱۳ آبان امسال، اتمام فتنه و توطئه شوم آمریکایی صهیونیستی در کشور است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ساختن یک استان زیبا و پیشرفته ، رفع مشکلات ، جهاد خدمت و امیدآفرینی از جمله اقدامات بسیج است و ما معتقدیم رفع مشکلات با حضور مردم در بسیج تسریع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح پروژه آبرسانی روستای سخی آباد شهرستان آق قلا، گفت: استان گلستان نمونه بارز وحدت، همدلی و انسجام بین اقوام و مذاهب در کشور است و نمونه‌‍ای کامل از اسلام ناب محمدی را در این استان شاهد هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ۱۳ آبان امسال به نسبت سنوات گذشته یک برجستگی دیگری را به رخ جهانیان خواهد کشید و آن عبارت است از اتمام فتنه و توطئه شوم آمریکایی صهیونیستی در کشور.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در اسناد و مدارکی که از سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل به دست آمده برخی افراد عامدانه و آگاهانه در زمین دشمن بازی کردند که ما به فرموده رهبر معظم انقلاب بین این افراد و معترضین تفاوت قائل هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها از کودتا ۲۸ مرداد و پیش از آن انگلیسی‌ها از زمانی که به منطقه غرب آسیا مسلط شدند تا جایی که توانسته اند ایران را تحت ظلم و ستم خود قرار دادند و ما حافظه تاریخی قوی داریم و ملت ما گذشته خود را فراموش نخواهد کرد.

 سردار سلیمانی اضافه کرد: امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی با بحرانی هویتی مواجه است، نه دارای جغرافیا است چرا که زمین سکونت آن غصبی است، نه دارای هویت ملی است چرا که ساکنان آن از دهها کشور جهان به اسرائیل رفته‌اند و یقینا بزرگ‌ترین پیروزی جهان اسلام محو رژیم صهیونیستی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: در نظم نوین آینده در جهان که رهبر انقلاب دیروز به آن اشاره کردند جایگاه ملت ایران، یک جایگاه با عظمت در خدمت و اعتلای جهان اسلامی است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ساختن یک استان زیبا و پیشرفته، رفع مشکلات، جهاد خدمت و امیدآفرینی از جمله اقدامات بسیج در استان است و ما معتقدیم رفع مشکلات با حضور مردم در بسیج تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز