خط فتنه، تزویر و نفوذ

۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۳۹۵۶۴۸
خط فتنه، تزویر و نفوذ
سعید شهرابی فراهانی| تحلیل گر سیاسی، امنیتی و بین‌الملل

به گزارش خبرگزاری برنا،  سعید شهرابی فراهانی در یادداشتی نوشت:

۱. جهت‌گیری خط فتنه، تزویر و نفوذ به عنوان پیمانکار؛ ایجاد یک جنبش در حوزه زنان است‌. سرویس اطلاعاتی بیگانه با برنامه ریزی قبلی دریافته‌ است که بدون به حرکت درآمدن این لایه اجتماعی؛ امکان اقدامات عمقی در داخل کشور وجود نخواهد داشت.

۲. آیا "همه" کسانی که در مقوله حجاب وحواشی آن؛ حرف‌هایی متفاوت از نگاه رسمی می‌زنند، رو در روی نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند یا بنا دارند چنین کنند؟ پاسخ قاطع و یک کلمه‌ای است: خیر!

۳. آیا "دومینو سازی"و اسقاط نظام و امنیتی کردن یک موضوع عمدتاً فرهنگ‌ پایه؛ کمک خاصی به حل و رفع چالش خواهد کرد؟ پاسخ: حتماً خیر!

۴. آنچه که در سطح جامعه مشهود و عیان می‌شود نتیجه، معلول و حلقه آخر زنجیره است. سوال کارشناسی اینجاست: سهم و جایگاه بقیه علل و حلقه‌ها مانند ( برخی از سیاسیونی که از حالا به دنبال چینش های سیاسی برای انتخابات آینده مجلس، شوراها و ... با دیدگاه اصولگرا و اصلاح طلب هستند. کارگزارانی دولتی که توان مدیریت و تخصص ندارند، کم کاری دستگاه های فرهنگی، عدم سیاست خارجی فعال و پویا، تورم، حقوق های پایین و در کنار آن حقوق نجومی برخی از مدیران، عدم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و عوامل پیاده نظام .......) و یا کجا رفته‌ است؟! با انداختن توپ در زمین دستگاه‌های اطلاعاتی-امنیتی-انتظامی و فرار از مسئولیت تخصصی و پاسخگویی در قبال ماموریت‌های محوله؛ قرار است چه خدمتی به مردم کنیم؟! آیا نباید پی‌جوی رویکردی باشیم که عملاً در طراحی جریان فتنه، تزویر و نفوذ ( به ستوه/ سطوح آوردن مردم) و سرویس حریف (بهره‌برداری و موج‌سواری) نقش‌آفرینی می‌کند؟

۵. طرفه آنکه عده‌ای کوته‌بین و جاهل نیز زبان شماتت بر جامعه اطلاعاتی می‌گشایند که پس چرا در مقابل جماعت فتنه، تزویر، نفوذ ساکت نشسته است؟ بدیهی است ذات فعالیت دستگاه‌های مربوطه به نحوی است که سربازان گمنام امام زمان (عج) را از بلیه‌های خودنمایی، نمایش‌دهی و دوربین-میکروفون بازی و آفات آنها به دور می‌دارد و حاصل کارشان آن زمان به چشم می‌آید که جهاد خاموش ایشان به دفع فتنه، تامین امنیت و احساس آرامش عمومی انجامیده است ولی ... 

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز