سخنگوی سپاه: ایران قوی نقطه عصبانیت و استیصال دشمن است/ لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه به ویژه در فضای مجازی

۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۵:۰۱
کد خبر: ۱۳۹۹۸۸۳
سخنگوی سپاه: ایران قوی نقطه عصبانیت و استیصال دشمن است/ لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه به ویژه در فضای مجازی
سردار رمضان شریف ایران قوی را نقطه عصبانیت و استیصال دشمن دانست و گفت: حوادث اخیر نشان داد ارتقای سواد رسانه ای جامعه به ویژه در مواجهه با فضای مجازی بیش از گذشته اهمیت یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه در شهر ری در جمع خبرنگاران در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: اهمیت کار رسانه ای هر روز بیش از گذشته اهمیت خود را نشان می دهد، چرا که در چنین میدانی، جنگ کم هزینه تر و با تلفات و تبعات کمتری می توان وارد مبارزه شد.

وی یادآورشد: در جنگ رسانه ای، با فضایی نرم و لطیف دشمنان تلاش می کنند تا با بهره گیری از نواقص و خلاهای موجود به کشور هدف ضربه بزنند، در حالی که در گذشته با خشونت و خونریزی اهداف و مقاصد خود را دنبال می کردند.

سخنگوی سپاه گفت: دشمن در حال بهره گیری از تمامی ظرفیت خود برای تاثیرگذاری بر جمعیت هدف است و آنها را در معرض تهاجم فرهنگی و ترکیبی سازمان یافته قرار داده اند و به طور مدام تلاش می کند تصویر دلخواه خود را به ذهن آنان متبادر کند.

سردار شریف با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی های اخیر و رویکردهای مطرح شده نسبت به آن ادامه داد: بسیاری از افراد این درگیری ها را مساله ای داخلی می دانند، در حالی که شواهد و قرائن از جمله موضع گیری ها و ملاقات های مقامات رسمی دولت های خارجی با برخی لیدرهای رسانه ای اغتشاشات اخیر نشان دهنده یک طراحی خارجی برای تجزیه و براندازی ایران اسلامی است.

وی اعلام کرد: جبهه ضدانقلاب و معاندین باید متوجه باشند با انقلابی بزرگ مواجه هستند که برای به ثمر نشستن آن صدها هزار شهید تقدیم شده است، شهدایی که با اندیشه و محبوبیت در عرصه جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و صیانت از امنیت ملی حضور یافته اند و به شهادت رسیده اند.

سردار شریف به حضور تعداد معدودی نوجوان و جوان فریب خورده در حوادث اخیر اشاره و اضافه کرد: این افراد با هیاهوی بدون مبنای فضای مجازی به میدان آمده اند، در حالی که این انقلاب طی ۴۳ سال گذشته، بحران های مختلفی را پشت سر گذاشته و بر همه آنها فائق آمده است.

سخنگوی سپاه ایران قوی را نقطه عصبانیت و استیصال دشمن توصیف و با تاکید بر اهمیت ارتقای سواد رسانه ای جامعه به ویژه در مواجهه با فضای مجازی تصریح کرد: حوادث اخیر نشان داد باید بیش از پیش براهمیت افزایش آگاهی و سواد رسانه ای ملت ایران واقف و برای افزایش اطلاعات و توانایی های آنان در این عرصه اقدام کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز