برنا گزارش می‌دهد

تهیه گزارش جام جهانی برای اینترنشنال توسط اسرائیلی‌ها/ بار دیگر ماهیت شبکه سعودی و صهیونیستی برملا شد

۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۰:۳۸
کد خبر: ۱۴۰۲۲۱۹
تهیه گزارش جام جهانی برای اینترنشنال توسط اسرائیلی‌ها/ بار دیگر ماهیت شبکه سعودی و صهیونیستی برملا شد
هرچند اینترنشنال از میدان بازی های قطر غایب است ولی به نظر می رسد که پدرخوانده اش یعنی اسرائیل راسا و این بار بدون نقاب بار عدم حضور فرزندش را به دوش کشیده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، از اتفاقات جالب جام جهانی عدم اجازه حضور شبکه ایران اینترنشنال در قطر است. اتفاقی که کم کم خیلی چیزها را عیان می کند.

مثلا گزارشی که خبرنگار اسرائیلی برای پخش در ایران اینترنشنال تهیه و ارسال کرده است.

ایران اینترنشنال

البته اینکه اینترنشنال مامور فارسی زبان رژیم صهیونیستی برای اثرگذاری بر محیط داخلی ایران است چیزی نیست که مسئولین ایرانی بدان اشاره کرده باشند.

پیش از این نیز برخی خبرنگاران اسرائیلی صراحتا گفته بودند که اینترنشنال برنامه های اسرائیل را به اجرا درمی آورد.

باراک راوید، خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری «واللا» و وبگاه امریکایی «آکسیوس» پیش از این افشا کرده بود که موساد، به طور منظم از شبکه سعودی موسوم به «ایران اینترنشنال» برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌کند. 

خبرنگار

هرچند اینترنشنال سعی کرد هویت این خبرنگار را زیر سوال ببرد ولی خود این شبه رسانه پیش از این نیز این خبرنگار را با عنوان «خبرنگار سرشناس اسرائیلی» معرفی کرده بود.

توییت

این خبرنگار پیش از این هم به این مسئله اشاره کرده‌بود و خرداد ماه امسال در توییتی درباره نحوه خبررسانی این شبکه نوشت: «ایران اینترنشنال» یک شبکه ایرانی نیست. این شبکه از ایران پخش نمی‌شود...  رسانه‌های اسرائیلی با تشنگی گزارش‌های این شبکه را می‌بلعند و بدون اینکه این پیشینه را به اسرائیلی‌ها بدهند، پخش می‌کنند. بسه دیگه.»

باراک راوید

ناآرامی هایی که در هفته های گذشته در ایران در جزیان داشته، ورای بازوی میدانی آن از یک عقبه رسانه ای بی امان بهره مند بوده که مهم ترین و گسترده ترین آن شبکه سعودی-اسرائیلی اینترنشنال است. علاوه بر این خط خبری اصلی این رسانه در هفته های گذشته حذف ایران در گردونه رقابت های جام جهانی بود که البته بی نتیجه ماند و در نتیجه خود این شبکه از سفر به قطر بازماند.

این رسانه با خبرسازی ها و بزرگنمایی ها درباره این وقایع, جامعه ایران را ملتهب کرده و به همین دلیل توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک شبکه تروریستی شناخته شد.

به همین دلیل هم بود که قطر از ورود خبرنگاران این شبکه به بازی های جام جهانی جلوگیری کرد. هرچند اینترنشنال از میدان بازی های قطر غایب است ولی به نظر می رسد که پدرخوانده اش یعنی اسرائیل راسا و این بار بدون نقاب بار عدم حضور فرزندش را به دوش کشیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز