وزیر ارشاد: از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه حمایت کنیم/ سیاست دولت مردمی گسترش دیپلماسی فرهنگی و هنری است

۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۵:۲۲
کد خبر: ۱۴۰۲۵۴۰
وزیر ارشاد: از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه حمایت کنیم/ سیاست دولت مردمی گسترش دیپلماسی فرهنگی و هنری است
وزیر فرهنگ و ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه داریم در مورد افرادی که در حوزه کار حرفه‌ای دچار مشکل می‌شوند از آنان حمایت کنیم.برای افرادی که از خانواده فرهنگ و هنر و رسانه در اغتشاشات اخیر معذوراتی به وجود آمده و اتفاقاتی افتاده به رغم اینکه این بحث‌ها را قبلاً داشتیم و پیگیری کرده‌ایم، وظیفه خودمان می‌دانیم که از اهالی فرهنگ و هنر رسانه حمایت کنیم و این موضوع را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد  در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه داریم در مورد افرادی که در حوزه کار حرفه‌ای دچار مشکل می‌شوند از آنان حمایت کنیم.برای افرادی که از خانواده فرهنگ و هنر و رسانه در اغتشاشات اخیر معذوراتی به وجود آمده و اتفاقاتی افتاده به رغم اینکه این بحث‌ها را قبلاً داشتیم و پیگیری کرده‌ایم، وظیفه خودمان می‌دانیم که از اهالی فرهنگ و هنر رسانه حمایت کنیم و این موضوع را در دستور کار داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مرتب با نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی جلساتی را داریم که تا حد امکان بتوانیم به کسانی که دچار مشکل شده‌اند، کمک کنیم؛ الحمدالله در این زمینه دستگاه‌های امنیتی و دستگاه‌های قضایی همکاری‌های بسیار خوبی دارند.

وی تاکید کرد: روند کار به نحوی است که دوستان ما این دقت را به‌کار می‌برند که با گفت‌وگو، به رفع ابهامات کمک کنیم و مسئله در سطح جامعه حل شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در یکسال گذشته حجم ارتباطات فرهنگی‌ و گسترش تعاملات اقتصادی فرهنگی را افزایش دادیم و در همه کشورهای هدف از جمله کشورهای منطقه، جهان اسلام، همسایگان و همچنین کشورهای آفریقایی این موضوع را دنبال می‌کنیم.

اسماعیلی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: سیاست دولت مردمی گسترش دیپلماسی فرهنگی و هنری است و در پناه این دیپلماسی موضوع اقتصاد فرهنگ از اولویت‌های کاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/ 

نظر شما