گفت‌وگوی تلفنی وزیر کار با مردم/ مرتضوی: مشکلات خاص تماس‌گیرندگان با فوریت و جدیت پیگیری خواهد شد

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۴:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۴۱۶۲
گفت‌وگوی تلفنی وزیر کار با مردم/ مرتضوی: مشکلات خاص تماس‌گیرندگان با فوریت و جدیت پیگیری خواهد شد
سید صولت مرتضوی در مرکز ارتباطات مردمی حضور پیدا کرد و گفت: از تعداد قابل توجهی از استان‌های مختلف کشور تماس داشتیم. متناسب با مطالب آنچه در اختیار ماست، حتما دستور خواهیم داد تا برطرف شود. البته این مشکلات به صورت موردی حل نمی‌شود حتما این معضلات به عنوان معضلی عمومی بررسی و حل و فصل خواهد شد. مشکلات خاص تماس‌گیرندگان را نیز با فوریت و جدیت پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سیدصولت مرتضوی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی و قرار گرفتن در پشت میز خدمت و پاسخگویی به تلفن های مردمی گفت: هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان و آحاد مختلف ملت ایران و‌کلیه کسانی که بنا به تعبیر امام دفتر تشکل بسیج را امضا نمودند ، تبریک می‌گویم.در دیدار رهبری با بسیجیان، ایشان واژه بلندی را در وصف بسیج بیان کردند که یادم‌است مرحوم‌امام در واقعه ۷ تیر در وصف مرحوم شهید بهشتی بیان کردند، امام فرمودند شهادت شهید بهشتی در مقابل مظلومیتش ناچیز بود و حضرت آقا در روز ۵ آدر فرمودند که بسیج مظلومیت را پذیرفت تا ملت ایران مظلوم واقع نشود. شهادت بسیجیان در این حوادث اخیر در مقابل مظلومیت آنها ناچیز بود.

مرتضوی در انتهای این جلسه در جمع خبرنگاران، گفت: اساساً وزارت کار، وزارتخانه بسیار پرمراجعه‌ای است اما این اولین مواجهه تلفنی ما با مردم بود. این ابتکار خوب برای مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بود که اقدام بسیار مبارکی است و بسیار لذت بردم و امیدواریم که بتوانیم مشکلات مردم را در کنار اصحاب رسانه حل و فصل کنیم.

وی ادامه داد: از تعداد قابل توجهی از استان‌های مختلف کشور تماس داشتیم. متناسب با مطالب آنچه در اختیار ماست، حتما دستور خواهیم داد تا برطرف شود. البته این مشکلات به صورت موردی حل نمی‌شود حتما این معضلات به عنوان معضلی عمومی بررسی و حل و فصل خواهد شد. مشکلات خاص تماس‌گیرندگان را نیز با فوریت و جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وزیر کار در رابطه با بدهی دولت به تامین‌اجتماعی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی یک سری مطالبات انباشته از دولت داشت ، ارثی که از دولت قبل رسیده بود، ۹۸هزار میلیارد تومان بود که با دستور رئیس جمهور در پایان سال قبل پرداخت شد. برای پرداخت حقوق بازنشستگان در سال جاری، حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی کسری بودجه داشت که پیش بینی شد از سهام دولت به این سازمان تامین اجتماعی اختصاص یابد. این یک سری معاذیر حقوقی داشت. 

وی تصریح کرد: با حسن نظر سران قوا تصمیمات مطلوبی اتخاد شد. از کمند نداری پول بگذریم و منابع را تأمین کردیم. ما بدون کسری بودجه و بدون مازاد برداشت از حساب بانکی، حقوق بازنشستگان  مطالبات مراکز هداشتی و درمانگاه ها را پرداخت کردیم و تا پایان سال نفس راحت می کشیم. امیدواریم همکاران ما ترتیبی اتخاذ کنند که ورودی ما با خروجی تعادل داشته باشد. و هم در خوزه دراند از سوی شرکت های مختلف و هم اینکه مردم همت کنند برای آتیه خود بیمه گدار ما باشند.‌

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز