انتقال اطلاعات توسط افسران موساد به تهران

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۴۰۷۲۲۷
انتقال اطلاعات توسط افسران موساد به تهران
یادداشت | سعید شهرابی فراهانی | تحلیگر سیاسی، امنیتی و بین‌الملل

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید شهرابی فراهانی تحلیلگر سیاسی و بین الملل، یادداشتی در خصوص انتقال اطلاعاتی از طریق افسران موساد به تهران، منتشر کرد:

متن یادداشت به شرح زیر است: 

سرویس آدمکش موساد برای قطع تسلط ایران به شش افسرشان رحم نکرد و انها را به قتل رساند و اخیراً هم به فهم داشته های خودشان برخی دیگر را حذف کردند اما نقشه انها برای تجزیه ایران با جزئیات کامل تحویل تهران شد.

صهیونیست‌ها عصبانی هستند، چرا؟ وقتی نمی‌توانند افسرانشان را کنترل  کنند و یا فیلم‌های لحظه ای انفجارهای تل‌آویو و اورشلیم در شبکه‌های اجتماعی جوانان دهه‌ هشتادی ما پخش می‌شود......خود کرده را تدبیر نیست؛ ما بهم ریختگی رئیس موساد را درک می‌کنیم چون پازل انها پشت هم دارد بهم می ریزد و ما در نقطه رهایی هستیم.

اجزای جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در جهت منافع و امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگونه تحرک مخرب را در نطفه خفه میکنند و در اخرین مرحله اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با همکاری اطلاعاتی وآدم ربایی با رژیم اشغالگر صهیونیستی (حسین اردوخانزاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی آتباتان و منوچهر شهبندی بجندی) اعدام گردیدند. قابل ذکر است که رئیس ستاد ارتش صهیونیستی قبلا اظهار داشته که فعالیت های مشترک خود را با ارتش آمریکا در خاورمیانه برای مقابله با ایران بسیار گسترش خواهد داد.

 به نظر می‌رسد کمی برای این لفاظی‌ها دیر شده باشد. تو یک نظامی ارشد هستی و ما نیز سربازانی ساده. به جای رجزخوانی هر چه در چنته داری رو کن آقای ژنرال. برای از سر راه برداشتن و ریختن خون ما کم نگذار و خودت را مدیون صغیر و کبیر اشرار تاریخ بشریت نکن. 

این‌ها را می‌گوییم و می‌نویسیم که فردا روز مدعی نشوی و نگویی که من ملاحظه‌شان را کردم و اگر می‌دانستم وضعیت فلان است بهمان می‌کردم. به گفته فرمانده قاسم، شبی نیست که ما به شما فکر نکنیم. فتح قدس مقدمه است. تا دست شما را در دست ملک دوزخ نگذاریم و رسیدش را نگیریم، کار و راهمان ادامه دارد!

 فکد کیدک و اسع سعیک و ناصب جهدک، فوالله لا تمحوا ذکرنا. 

سعید شهرابی فراهانی

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز