گلرو: به برنامه‌های وزیر پیشنهادی برای تحول در بخش مسکن امیدوار شدیم/ عملکرد و رزومه بذرپاش مثبت است

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۸:۲۷
کد خبر: ۱۴۰۷۴۷۲
گلرو: به برنامه‌های وزیر پیشنهادی  برای تحول در بخش مسکن امیدوار شدیم/ عملکرد و رزومه بذرپاش مثبت است
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده مطالبات مردم از وزارت راه در بخش مسکن است که به برنامه های وزیر پیشنهادی به تحول اساسی در این وزارتخانه امیدوار شدیم.

عباس گلرو نماینده مردم سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، عملکرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده، رزومه وزیر پیشنهادی وزارت راه جز نیروهای جوان و انقلابی، فرزند شهید و مورد تایید مقام معظم رهبری است، همچنین طی ۲ سال و نیم در حوزه دیوان محاسبات عملکرد مثبتی داشتند.

وی افزود: در دیدار نمایندگان مجلس با مقام‌معظم رهبری، از عملکرد دیوان ابراز رضایت کردند چرا که تحولی نو در کار دیوان ایجاد کردند که نشان می دهد در انجام وظیفه محول شده توانستند کارشان را بدرستی انجام دهند‌.

گلرو با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه گسترده است، گفت: وزارت راه مجموعه بسیار گسترده و متنوع از صنعت ساختمان،ریل، کشتیرانی، هوایی و جاده ای است و فردی که سکان این وزارتخانه را عهده دار می شود، مدیریت فوق العاده ای برای انسجام بخشی بین معاونت های مختلف باید داشته باشد تا اهداف طراحی شده محقق گردد.

نماینده مردم سمنان ادامه داد: آقای بذرپاش در رشته مهندسی صنایع تا مدرک دکترا پیش رفتند و همواره طی نشستی که در کمیسیون های مختلف با ایشان داشتیم، در حوزه های مختلف وزارت راه تسلط دارند که براین اساس بسیار امیدوار شدم که تحول اساسی به وزارت راه و شهرسازی دهند.

او عمده مطالبات مردم از این وزارتخانه را مربوط به حوزه مسکن اعلام کرد و گفت: با توجه به آنکه مسکن و داشتن سرپناه امنیت و آرامش خانواده است که در صورت تحقق انتظارات مردم در این بخش، حوزه امنیت اجتماعی تقویت می شود. لذا با برنامه هایی که وزیر پیشنهادی در مجلس ارائه دادند، امیدواریم روز چهارشنبه بر کرسی وزارتخانه بنشینند و اهداف دولت را محقق کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز