در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه بوسنی در پاسخ به خبرنگار CNN روسری بر سر کرد + عکس

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۴۰۷۷۰۰
وزیر امور خارجه بوسنی در پاسخ به خبرنگار CNN روسری بر سر کرد + عکس
وزیر امور خارجه بوسنی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان در واکنش به سوال خبرنگار سی ان ان بوسنی و در حمایت از پاسخ وزیر خارجه ایران در خصوص اغتشاشات ۸ هفته اخیر ایران روسری بر سر کرد و گفت: تصور کنید اگر من امروز از روسری استفاده کنم واکنش شما خبرنگاران چه بود و می گفتید چرا از حجاب دفاع می کنید؟ شما پیش داوری می‌کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا به بوسنی و هرزگوین، بیسراتوکوویچ وزیر امور خارجه بوسنی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران بوسنیایی از امیرعبداللهیان روسری بر سر کرد.

خبرنگار سی‌ان‌ان بوسنی از وزیر خارجه ایران درباره اغتشاشات اخیر سؤال پرسید که امیرعبداللهیان در پاسخ به او گفت اغتشاشات در ایران تمام شده و می‌توانید به ایران سفر کنید و از نزدیک ببینید!

بعد از این سؤال، وزیر خارجه بوسنی در حمایت از پاسخ وزیر خارجه ایران به سؤال خبرنگار سی‌ان‌ان روسری بر سر کرد و گفت: تصور کنید اگر من امروز از روسری استفاده کنم، واکنش شما خبرنگاران چه بود؟ می‌گفتید چرا از حجاب دفاع می‌کنید؟ شما پیش داوری می‌کنید!

وزیر خارجه بوسنی از خبرنگاران خواست درباره مسائل "با پیشداوری قضاوت نکنند" و سپس ادامه داد: پیش‌داوری‌ها بر نگاه ما تاثیر دارد. مثلاً اگر من اکنون روسری بر سر کنم، شما یک نوع قضاوت خواهید داشت که مبتنی بر پیشداوری است.

وزیر خارجه بوسنی از آزادی انتخاب دفاع کرد و با رد قضاوت‌های مبتنی بر پیشداوری، خطاب به خبرنگاران بوسنیایی تأکید کرد: به افغانستان و فلسطین و به نابرابری‌ها و بی‌عدالتی‌ها در کشور خودمان نگاه کنیم!

وزیر خارجه بوسنی روسری بر سر کرد

انتهای پیام/

نظر شما