یوسفی: رئیس جمهور شجاع است، زیرا وقتی وزیری کوتاهی می کند خودش پیشقدم می شود

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۸:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۷۹۱۱
یوسفی: رئیس جمهور شجاع است، زیرا وقتی وزیری کوتاهی می کند خودش پیشقدم می شود
نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم اعتقاد دارد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، برنامه ای در حوزه ساخت مسکن ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 16 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: آقای رئیس جمهور شجاع است، زیرا وقتی مشاهده می کند وزیری کوتاهی می کند، خودش پیشقدم می شود. 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس یازدهم اظهار کرد: وقتی می خواهیم به فردی رأی بدهیم باید شاخصه تخصص، تجربه و برنامه را مورد بررسی قرار دهیم؛ در حوزه تخصص با توجه به اینکه یک میلیون مهندس و فعال در حوزه شهرسازی، حمل و نقل و کریدورهای بین المللی فعالیت می کنند، آیا یک نفر نبود که به مجلس معرفی کنید؟

وی افزود: عنوان می شود در عرصه مدیریتی موفق هستند، اما همانطور که آقای فرموده اند در جایی که موفق بوده اید همانجا بمانید و به مردم خدمت کنید.

یوسفی گفت: با توجه به اینکه عضو کمیسیون عمران هستم، باید اذعان کرد برنامه ای از سوی وزیر پیشنهادی در حوزه ساخت یک میلیون مسکن ندیدم و نشنیدم که قابل پایش باشد؛ در حوزه حمل و نقل 239 هزار کیلومتر راه اصلی وجود دارد که اعتبار امسال آن 20 هزار میلیارد تومان و در سال آینده 21 هزار میلیارد تومان است در حالی که نیاز ما در این حوزه یک هزار و 100 میلیارد تومان است که هیچ برنامه ای در این حوزه وجود ندارد و فقط عنوان می شود که باید تامین مالی صورت بگیرد، اما از کجا؟!

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: قطعاً ایشان از آقای قاسمی مدیرتر نیست، اما قاسمی هم نتوانست و دولت هم همراهی نکرد؛ هر چند رئیس جمهور ایستاد و شورای عالی مرتبط با این حوزه را تشکیل داد، اما سیستم پولی و مالی کشور اعتقاد دارد پرداخت تسهیلات و منابع مالی برای حوزه مسکن، تورم زا است.

وی خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی چه برنامه ای برای راه های روستایی، ساخت مسکن، کریدورهای بین المللی و... دارد؟

انتهای پیام/

نظر شما