وزیر کار: استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است

۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۱۰۹۱۱
وزیر کار: استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است
صولت مرتضوی اظهار داشت: کالابرگ الکترونیکی را بصورت آزمایشی انجام می دهیم الان هم به صورت اختیاری است ، هم کالابرگ هم به صورت نقدی امکان استفاده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سیدصولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص کالابرگ الکترونیک گفت: کالابرگ الکترونیک را بصورت آزمایشی انجام می دهیم الان هم به صورت اختیاری است، هم کالابرگ هم به صورت نقدی امکان استفاده است.

وی ادامه داد: ما قبل از موعد مقرر واریز یارانه‌های نقدی یک شبکه ملی پشتیبانی ایجاد می کنیم که این شبکه امکان خرید را برای تمام یارانه بگیران فراهم می‌کند که می‌توانند ۱۱ قلم کالا را خرید کنند و از یارانه استفاده کنند.اگر نیاز دیگری داشتند در گام بعدی واریز یارانه ها، یارانه نقدی خود را دریافت کنند 

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: نقدی یارانه در حال حاضر اصل و کالابرگ الکترونیکی هم اختیاری است، فعلا گام اول ما این است که بصورت آزمایشی پیش برویم تا به تصمیم قطعی در حوزه اجرا برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره ادغام صندوق های بازنشستگی یا افزایش سن بازنشستگی چیست، گفت: اینکه صندوق های بازنشستگی زیر نظر وزارت تعاون بیایند، تکلیفی است که ما در حال پیگیری آن هستیم. در مرود افزایش سن بازنشستگی هم هرچه مجلس تصویب کند، ملاک عمل دولت است.

وزیر کار درباره قیمت کالاهایی که در سبد کالابرگ الکترونیکی قرار می گیرند، گفت: تلاش می‌کنیم قیمت براساس زمانی باشد که ارز ترجیحی حذف شد و قیمت براساس مابه تفاوت تعیین شود، ولی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است، ما پیشنهاد خود را ارائه کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز