شبیه‌سازی حمله موشکی به اورشلیم

۱۴۰۱/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۴۱۱۶۰۷
شبیه‌سازی حمله موشکی به اورشلیم
اسرائیل تایمز در گزارش خود با توجه به توان دفاعی گروه‌های مقاومت نوشت که یک رزمایش نظامی و پزشکی در مقیاس بزرگ روز پنجشنبه در بیمارستان حداسه عین کرم در اورشلیم برگزار شد که شبیه سازی یک حمله موشکی گسترده به اورشلیم از جمله اصابت یک موشک به مرکز پزشکی در بحبوحه جنگ چند جبهه ای است.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، اسرائیل رزمایشی برگزار می‌کند که شبیه ساز حمله موشکی سنگین به اورشلیم در زمان جنگ با حزب الله و گروه‌های غزه است.

اسرائیل تایمز در گزارش خود با توجه به توان دفاعی گروه‌های مقاومت نوشت که یک رزمایش نظامی و پزشکی در مقیاس بزرگ روز پنجشنبه در بیمارستان حداسه عین کرم در اورشلیم برگزار شد که شبیه سازی یک حمله موشکی گسترده به اورشلیم از جمله اصابت یک موشک به مرکز پزشکی در بحبوحه جنگ چند جبهه ای است. 

صدها سرباز و افسر از فرماندهی جبهه داخلی نیروهای دفاعی اسرائیل در کنار کارکنان بیمارستان در این رزمایش شرکت کردند.

یک رسانه اسرائیلی نیز از انتظار تایید نهایی بایدن برای کمک 500 میلیون دلاری آمریکا به پدافند هوایی ارتش این رژیم جعلی خبر داد و اعلام کرد: اسرائیل در حال ساخت انبارهای عظیم موشک های رهگیر برای گنبد آهنین و سامانه های دیگر است تا برای درگیری با محور ایران آماده شود.

به گزارش برنا، دو هفته پیش نیروی هوایی اسرائیل رزمایش بزرگی را با نیروی هوایی ایالات متحده با هدف شبیه سازی حمله به برنامه هسته‌ای ایران به مدت 3 روز بر فراز دریای مدیترانه انجام داد. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز