سردار قاآنی: روزانه ۵۰ عملیات در کرانه باختری اجرا می‌شود

۱۴۰۱/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۷:۰۱
کد خبر: ۱۴۱۳۴۸۱
سردار قاآنی: روزانه ۵۰ عملیات در کرانه باختری اجرا می‌شود
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران درخصوص شهید ایرلو بیان داشت: شهید ایرلو از دوران نوجوانی با همراهی دو برادر شهید خود در صحنه های مختلف مقاومت برای فداکاری در راه جمهوری اسلامی حضور داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در نخستین مراسم سالگرد شهید حاج حسن ایرلو گفت: امروز سالگرد شهیدی است که تمام عمر ارزشمند خود را در راه انقلاب اسلامی با مجاهدت در صحنه های مخالف گذراند.

وی ادامه داد: شهید ایرلو از دوران نوجوانی با همراهی دو برادر شهید خود مبارزه ی مجاهدانه در راه خدا را از صحنه های دفاع مقدس شروع کرد و مرحله با مرحله در همه‌ی صحنه های مورد نیاز انقلاب و در این تقریبا سی و چند ساله گذشته در صحنه های مختلف مقاومت در هر کجا که ضرورت بود این مرد قهرمان صحنه ی فداکاری برای انقلاب اسلامی حضور داشت.

فرمانده نیرو قدس سپاه پاسداران در خصوص شهید ایرلو اضافه کرد: همه این واژه هایی که برای این مرد بزرگ به کار گرفته شده را اگر جمع کنیم در واژه مقدس و پر معنای مقاومت می‌گنجد؛ شهید ایرلو مرد میدان مقاومت بود. چه در دوره ی دفاع مقدس و چه در صحنه ی  مختلف برای پرورش دادن نیروهای عرصه مقاومت چه حضور مستقیم در صحنه های مقاومت و چه در پشتیانی مظلومین‌ مختلف و در این آخرین‌مرحله در عرصه‌ی سیاسی این خصلت مردانگی مقاومتی که در وجود این شهید عالی مقام بود همه جا او را برجسته می‌کرد، لذا بهترین واژه برای این‌مرد بزرگ‌، مرد مقاومت است.

سردار قاآنی تاکید کرد: جزو مهترین دستورات الهی به نبی مکرم اسلام که خود حضرت هم به اهمیت این دستور تاکید دارند؛ موضوع مقاومت است، دستور خداوند که با صراحت در یک آیه بیان کرده؛ مقاومت است. امروز همه ی ما که به یاد شهید ایرلو زیر این سقف جمع شده ایم مفتخریم که جزو پیروان نبی اسلام هستیم، ما کسانی هستم که دستور صریح الهی بر ما صادر شده که اهل مقاومت باشیم. مقاومت ساخته امروز نیست.

وی در خصوص مقاومت افزود: مقاومت تخصیص نخورده که کجا باشد، در هرموضوعی و امروز به برکت راهنمایی امامین انقلاب و فضایی که برای نظام اسلامی باز شده، اثبات گردید که عجب واژه مقدس و پرمحتوایی است این مقاومت که هرکس در میدان‌مقاومت ایستاد ولو اینکه دستش خالی باشد موفق و پیروز از آن میدان بیرون آمده است، آنقدر این واژه مقاومت کارایی داشته است که امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و دشمنان ایران اسلامی هم توجه کرده اند که این مقاومت عجب واژه ای است.

سردار قاآنی گفت: این افراد و شهدا کسانی هستند که در مکتب امام عظیم شان و رهبر معظم انقلاب و در مکتب انقلاب اسلامی باعزت زندگی کردند و در مسیر نورانی مقاومت آموختند و ایستادند و مقاومت کردند و پیروز شدند، بالاترین واژه برای شهید عالی مقام‌ ما، واژه مقاومت است. 

وی تاکید کرد: این موضوع ارزشمند است که اگر در مجلس شهید جمع می شویم عرض ارادت به شهید و خانواده شهید وظیفه ما بوده و هست ولی مهم این است  که از این شهدای عالی مقام درس بگیریم. که در این مسیر پر فراز و نشیب باید با چه مبانی و روشی حرکت کنیم تا موفق شویم.اگر می خواهیم در مقابل استکبار جهانی و امریکای جنایتکار سر بلند باشیم و بایستیم باید، اهل مقاومت باشیم. 

 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: الحمدلله ایران یک تابلوی زرینی در زمینه های مختلف مقاومت است چه در دفاع نطامی و چه در هجمه های مختلف سیاسی و امنیت و اقتصادی و این تحریمی که بر ایران بود در هرکجا اعمال میکردند ، کمر دولت های بزرگ را می شکست، اما آنچه این ملت را سرافراز نگه داشته مقاومت است.

سردار قاآنی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی هر روز درحال ضربه خوردن از ایران هستند، گفت: هرچه فشار به این نظام الهی بیاورند این نظام کوتاه بیا نیست، قطعا این‌نظام فشار را تشدید خواهد کرد ، این مملکت، مملکت مقاومت است ، اینجا کانون قدرت است برای انسان های باشرافت در روی کره زمین، اینجا کانون تعلیم و تربیت و تولید قدرت است. 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در این صحنه های اصلی در تمام دوره ها خصوصا در ۲۰ سال گذشته به برکت وجود مردانی مثل شهید سلیمانی و شهید ایرلو و خیل عظیم شهدای مقاومت در هر میدانی که وارد شدند، در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی چنان توی دهنشان زدند که هنوز که هنوز است عقب می روند، ۷ هزار میلیارد هزینه کردند و چند ده هزار کشته دادند ، چه به دست آوردند غیر از بی ابرویی و فضاحت و بدبختی.  این ها مرد نیستند که در میدان اصلی با نظام اسلامی بجنگنند، می‌دانند که نمی توانند و تو دهنی می خورند و به دلیل پست فطرتی و وجود نامردی که در خصلت همه این آدم های شیک کراواتی و اتو کشیده نهفته است از آمریکا و اروپا و تفاله هایش در منطقه، چون مرد اصلی جنگ نیستند، کارهای تاکتیکی پست را دنبال می کنند زیرا به دلیل باخت در صحنه های مختلف، می خواهند خود را در رسانه ها برنده اعلام‌کنند؛ هرچه آمریکا و رژیم صهیونیستی فشار بیاورد ، ایران بر آنها فشار مضاعف می آورد.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر گفت: این‌ چند روزی که آمریکا در صورت چند جوان ناآگاه تابع سیستم های الکترونیکی و فضای مجازی چنگ انداخت و  آنها را به میدان کشاند، هرکس خوب نگاه کند می فهمد حتی این جوانی که شیشه می‌شکند  آمریکا به او هم ظلم‌می‌کند .اینها به دلیل این است که آمریکا در میدان اصلی عرضه ندارد و دائم شکست می خورد.

سردار قاآنی مطرح کرد: زیر سایه نورانیت ولایت کارهای بزرگی شده است و این نورانیت باعث این عزت و عظمت شده است و ما در این مسیر نورانیت حرکت کردیم و هرکس در این مسیر حرکت کند با اتحاد و عزت به هدف نهایی خواهد رسید و هرکس به هردلیلی و به علت عدم فهم و خودبزرگ بینی تحت هر عنوانی حرفی می‌زند که از مسیر نورانی ولایت فاصله بگیرند غیر از له کردن خودشان و بی اعتباری سودی نخواهند برد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: در درون سرزمین‌های اشغالی شخصیت‌های برجسته، بنام و پرسابقه صهیونیست تشکیلات درست کرده اند و و آمار می‌دهند و تبلیغ می‌کنند که بیایید و به کشورهای دیگر بروید. سیستم درست کرده اند.گذشت زمانی که هرکار دلتان می‌خواست بکنید و الان دوره ای هست که رهبر معظم انقلاب صادقانه و محکم گفتند دوره بزن و در رو گذشته است.

وی با اشاره به شکست های متعدد رژیم صهیونیستی در پروژه‌های آشوب، گفت: آنقدر شکست خورده اند خجالت هم نمی‌کشند و توصیه من به صهیونیست‌ها این است که برای آبروی خودتان هم که شده کمی فکر کنید؛ در ایران اینقدر سرو صدا راه انداختید و همه انرژی‌تان را از سراسر دنیا جمع شد و در نهایت نتیجه ای نگرفتند؛ همه کشورهای اروپایی جمع شده اندو گفته اند این تحفه روسپی و جنایتکار مریم رجوی، پیشنهاد ما برای ریاست جمهوری ایران است؛ این هنر آمریکا و کشورهای اروپایی است.

سردار قاآنی تصریح کرد: همه شما حتی اگر یک روز کار رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی کرده باشید یک روزی نوبت شما خواهد رسید و خواهید خورد.ایران کانون تولید قدرت است.

سردار قاآنی خاطر نشان کرد: الان در هفته حدود 40-50 عملیات فقط در کرانه باختری می شود.

فرمانده نیروی سپاه قدس انقلاب اسلامی گفت:هر چقدر آمریکا و رژیم صهیونیستی فشار بیاورند فشار مضاعف روی آنها گذاشته خواهد شد. در شهادت قاسم سلیمانی گفتیم تا دیر نشده خانه های تان را بفروشید خانه در رژیم صهیونیستی ارزان می شود و در اروپا گران می شود ولی گوش نکردند. اینقدر شکست خوردند خجالت نمی کشند. برای آبروی خودتان هم که شده یک مقدار فکر کنید. همه انرژی خودتان را در سرتاسر دنیا جمع کردید ته آن چه شد؟دیر نیست آن روزی که مردم فلسطین اسرائیلی‌ها را بیرون کنند.رهبری محکم گفتند که دوره بزن درویی تمام شده است و امروز دشمنان به شدت تحت فشار هستند.

سردار قاآنی تصریح کرد: عربستان جنایتکار یک تفاله است و ارزش دشمن بودن را ندارد.

فرمانده نیروی سپاه قدس انقلاب اسلامی گفت: آمریکای جنایتکار یک سگ دست پروده خون آشامی مثل رژیم صهیونیستی و بعضی از تفاله های خودش مثل این تفاله های عربستان سعودی را به جان مسلمانان انداخت و ۷ هزار میلیارد دلار در منطقه آسیا خرج کرد ولی هر جا وارد شدند در آنجا شکست خوردند.امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و ایران اسلامی متحیر واژه «مقاومت» هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: روزی که می‌خواستند به عراق بیایند، یک نماینده داشتند که روی یک تکه کاغذ مسائلی را نوشت و به مسئولین عراقی داد، اما ملت عراق با کمک ملت ایران به آن‌ها تودهنی زد که هنوز هم عقب‌نشینی می‌کنند. رییس‌جمهور آمریکا از سر ناتوانی شهید سلیمانی را ترور کرد. در جریان انتخابات اخیر عراق، معاون رییس جمهور آمریکا بزرگ‌تر از دهانش حرف زد. اما فرزندان مقاومت به سفیر آمریکا تذکر دادند و او مجبور به عذرخواهی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز