تاکید وزیر آموزش و پرورش بر پیگیری مطالبات فرهنگیان در بودجه ۱۴۰۲

۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱:۳۱
کد خبر: ۱۴۱۶۲۴۴
تاکید وزیر آموزش و پرورش بر پیگیری مطالبات فرهنگیان در بودجه ۱۴۰۲
وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه سال آتی خاطرنشان کرد: بودجه 1402کلیاتش روز دوشنبه بعد از ظهر به مجلس ارسال شده اما هنوز بودجه اموزش و پرورش در آن تعیین نشده و برخی پیشنهادات اعم از توجه به تحول بنیادین و مطالبات همکاران فرهنگی در صندوق ذخیره ارسال شده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره تمهیدات بهداشتی مدارس در فصل زمستان در جمع خبرنگاران در حاشیه هیات دولت گفت: دانش آموزان بعد از بازگشایی مدارس پروتکل‌ها ر ا رعایت می‌کنند و ما توصیه ها را براساس مصوبات ستاد ملی کرونا و کمیته آلودگی ابلاغ کرده‌ایم و قطعا دانش آموزان رعایت خواهند کرد.

نوری گفت: استان خوزستان استان مستعدی است و امیدواریم که با انتخاب استاندار جدید توجه بیشتری به بحث آموزش و پرورش در این استان صورت بگیرد.

وی در خصوص مشکل عدم ثبت ‌نام برخی از دانش ‌آموزان اتباع اظهار داشت: دانش آموزان اتباع باید شناسه داشته باشند و کسانی که شناسه داشتند ثبت نام شدند. اگر شناسه نداشته باشند هویتشان مشخص نیست  و من  درخواست دارم که هرچه زودتر شناسنه برای این افراد صادر شود. به همکاران خود نیز تاکید کرده‌ایم که به صورت غیر رسمی منابع در اختیار این دانش آموزان قرار داده شود تا زمان حل مشکل بتوانند از این منابع استفاده کنند و وقتی که این مشکل حل شد و وارد مدرسه شدند چندان در این زمینه مشکلی نداشته باشند و از دانش آموزان دیگر عقب نباشند.

وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه سال آتی خاطرنشان  کرد: بودجه 1402کلیاتش روز دوشنبه بعد از ظهر به مجلس ارسال شده اما هنوز بودجه اموزش و پرورش در آن تعیین نشده و  برخی پیشنهادات اعم از توجه به تحول بنیادین و مطالبات همکاران فرهنگی در صندوق ذخیره ارسال شده است. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز