نامه تقدیر جهادگران از بنیاد حفظ آثار در توجه به روستاها

۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۴۱۶۴۲۴
نامه تقدیر جهادگران از بنیاد حفظ آثار در توجه به روستاها
جبهه جهادی منتظران خورشید در نامه ای به سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس؛ از توجه این بنیاد به روستاها در تشییع شهدا قدردانی نمود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن نامه جبهه جهادی منتظران خورشید به سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بدین شرح می باشد:

ارجمندگرانمایه سرتیپ بسیجی محمدرضا کارگر

رئیس انقلابی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

سلام علیکم

با احترام، ضمن تسلیت ایام جانسوز فاطمیه؛ در یوم الله شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها بار دیگر شاهد عطرافشانی مرز پرگهرمان به وجود آسمانیِ پیکرهای مطهر شهدای گمنام و خوشنام دفاع مقدس بودیم که قلب های زنگارآلود و جان های مشتاق میلیون ها ایرانی وفادار را صیقل و صفا و جلا بخشید.

در این میان شاهد تشییع باشکوه ابدان بهشتیِ شهیدان عزیز در روستاهای مختلف کشور بودیم که صحنه هایی مانا و جاودان را از دلدادگیِ ولی نعمتان دلداده با شهدای انقلاب رقم زد. این اتفاق مبارک در توجه به سرچشمه های حقیقیِ قیام انقلاب اسلامی یعنی روستا و روستاییان، مایه ی خشنودی ما جهادگران فعال و نوکرانِ شیداییِ نقاط محروم کشور گردید که اصلی ترین دغدغه ی مان همواره فراموشی روستاها از سوی مسئولین و دستگاه های مختلف کشور بوده و هست.

لذا ضمن مطالبه از سایر دستگاه ها در توجه عینی و عملی و نه شعاری به روستاها در پیشرفت همه جانبه؛ از جنابعالی و همکاران‌مخلص آن بنیاد ولایی تشکر و قدردانی نموده و تداوم اینگونه اقدامات فرهنگی و توسعه و تقویت و تعمیق آن را در سایر شئون و شقوق گنج پایان ناپذیر دفاع مقدس خواستاریم. یقینا برای اجرای فعالیت های مذکور؛ با افتخار آماده ی خدمت هستیم.

برادر شما اسماعیل احمدی

جبهه جهادی منتظران خورشید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز