پرونده ویژه «عزیز ایران» ۱:

سخنگوی وزارت خارجه: حاج قاسم خدمت بزرگی به مسلمانان منطقه انجام داد/ شهید سلیمانی مردی بود برای تمامی میادین سخت

۱۴۰۱/۱۰/۱۱ - ۰۶:۵۵:۱۷
کد خبر: ۱۴۱۷۴۷۲
سخنگوی وزارت خارجه: حاج قاسم خدمت بزرگی به مسلمانان منطقه انجام داد/ شهید سلیمانی مردی بود برای تمامی میادین سخت
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: حاج قاسم مردی بود برای تمامی میادین سخت و واقعا خدمت بزرگی نه فقط به ملت ایران و بلکه مسلمانان منطقه و همه ملت های آزادی خواه دنیا انجام داد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با شخصیت حاج قاسم و نقش سردار سلیمانی در شکستن تحریم های اقتصادی گفت: شهید سلیمانی مرد صحنه های سخت بود. مردی بود که اثبات کرد در میادین مختلف حسب ضرورت حضور پیدا می کند و آنگونه که خودش وصیت کرد و آنگونه که به این نام برازنده موصوف و مشهور شد به معنای واقعی کلمه سرباز بود.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد انسجام منطقه ای توسط حاج قاسم، گفت: سرداری که همانند یک سرباز در میادین مختلف حضور پیدا کرد، آنجا که پای دفاع از کشور در میان بود سردار سلیمانی حضور داشت و آنجا که پای دفاع از ملت های مظلوم منطقه در مقابل نظام سلطه بین المللی بود سردار شهید با دیدن دقیق میدان و با شناخت دقیق طراحی دشمن حضور پیدا کرد و انسجام منطقه ای ایجاد کرد. 

کنعانی مطرح کرد: شهید سلیمانی سد محکمی در مقابل طراحی پیچیده نظام سلطه ایجاد کرد و خلافتی که تروریست های داعشی با حمایت نظام سلطه در منطقه می خواستند دایر کنند که پیاده نظام دشمن بودند به شکست کشاند و مضمحل کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بااشاره به حضور حاج قاسم در صحنه های مختلف اظهار کرد: ملت ما در سایر حوزه های سازندگی شاهد حضور حاج قاسم بوده اند، زمانی که کشور ما در بعضی مناطق شاهد سیل می شد،ایشان همانند یک نیروی پیاده حضور پیدا می کرد و کمک رسانی می کردند و در حوزه اقتصادی هم سردار سلیمانی نقش برجسته ای داشت. در هر زمینه ای که احساس می کرد می تواند کمک کند در تجمیع نیروهای منطقه و نیروهای داخلی و ملی، واقعا نقش ارزنده ای ایفا می‌کرد. حاج قاسم مردی بود برای تمامی میادین سخت و واقعا خدمت بزرگی نه فقط به ملت ایران و بلکه مسلمانان منطقه و همه ملت های آزادی خواه دنیا انجام داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز