رئیس‌جمهور: کارکرد وقف در جهت توسعه اقتصادی و رفع نیاز مردم است/ کوچکترین فساد در ادارات پذیرفته نیست

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۲:۲۷
کد خبر: ۱۴۱۹۲۴۶
رئیس‌جمهور: کارکرد وقف در جهت توسعه اقتصادی و رفع نیاز مردم است/ کوچکترین فساد در ادارات پذیرفته نیست
رییس‌جمهور بر ایجاد بیمارستان برای شهرستان بهارستان تاکید کرد را و هم‌چنین ساخت حداقل ۱۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس را یک ضرورت دانست و ابراز امیدواری کرد تا خیرین هم پای کار بیایند تا کار سریع پیش رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدابراهیم رئیسی که در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران صبح امروز؛ پنجشنبه به بهارستان سفر کرده است، در شورای اداری این شهرستان گفت: ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در این منطقه در حال تحصیل هستند که تعداد مدرسه‌ها با این جمعیت تناسب ندارد

وی خاطرنشان کرد : آقای خاموشی باید به این شهرستان بیایند و از موقوفه ها در جهت خدمت به مردم بهره‌برداری شود.

وی با بیان این‌که «کارکرد وقف در جهت توسعه اقتصادی و رفع نیاز مردم است» افزود: از کارکردهای وقف رفع محرومیت و فقر است.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه هم‌چنین اظهار کرد: با وجود جمعیت جوانی که در منطقه وجود دارد توسعه مراکز ورزشی در بهارستان ضروری است و بدون تأخیر انجام شود.

وی هم‌چنین ایجاد اردوگاه ورزشی، فرهنگی و تفریحی در منطقه بهارستان را با توجه به نیروی کار جوان منطقه ضروری دانست.

وی در پاسخ به به انتقاد درمورد روابط ناسالم در ادارات شهرستان بهارستان نیز تاکید کرد: کوچکترین فساد، پارتی بازی و روابط ناسالم در ادارات پذیرفتنی نیست. فساد سیستم اداری را در نظر مردم ناکارآمد نشان می‌دهد.

رییس با بیان این که «برای رفع کمبودهای شهرستان بهارستان همت ویژه‌ای نیاز است» یادآور شد: این منطقه به تهران نزدیک است اما به مشکلات آن توجه جدی نشده است. نزدیکی این شهرستان به تهران مواهب و آسیب‌هایی دارد که نیاز است برای رفع مشکلات آن اقدامات ویژه‌ای شود. شهرستان بهارستان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان تهران که از نزدیک بازدید کرده‌ام کمبودهای بیشتری دارد. برای رفع این نواقص و کمبودها، باید کار فوق‌العاده‌ای انجام شود که همت همه مدیران را می‌طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز