گفت‌و‌گوی امیر عبداللهیان با امیرخان متقی

۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۶:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۲۲۰۵
گفت‌و‌گوی امیر عبداللهیان با امیرخان متقی
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با امیرخان متقی وزیر خارجه افغانستان، با محکوم کردن عملیات تروریستی روز گذشته که به جان‌باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از کارکنان وزارت امور خارجه افعانستان منجر شد، مراتب تسلیت خود را به سرپرست و کارکنان وزارت خارجه و خانواده های آنان ابلاغ کرد و از خداوند برای مجروحین شفای عاجل مسئلت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا،در این تماس تلفنی امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: حمله تروریستی دیروز در مقابل درب ورودی وزارت خارجه افغانستان بسیار تأسف انگیز است و ما به شدت آن را محکوم می کنیم. همچنین به خانواده های شهدای این حادثه تسلیت می گوییم و از خداوند برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می کنیم.

امیرعبداللهیان افزود: تروریسم دشمن مشترک کشورهای منطقه است و آنها در مسیر اهداف و امیال استکبار جهانی با کشتن افراد بی گناه در صدد آن هستند که کشورهای استعمارگر را در کشورهای منطقه مسلط سازند.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: آنچه دیروز در کابل اتفاق افتاد و چندی قبل در حرم  مطهر شاهچراغ شیراز به وقوع پیوست، دارای منشاء واحدی است و برای مبارزه با آن هم باید سیاست واحدی داشت و لازم است با قدرت تمام در مقابله با تروریست ها همکاری کرد.

امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه افغانستان نیز در این گفت‌وگو، ضمن تشکر و قدردانی از تماس تلفنی  امیرعبداللهیان، با تاکید بر برادری و دوستی مردم دو کشور، بر ضرورت مبارزه قاطع با تروریسم در همکاری با کشورهای همسایه تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز