رئیسی: مهمترین سرمایه کشور نیروی انسانی جوان، مبتکر و خلاق است/ مسئله مسکن با دستان توانای مردم و خدمتگزاری دولت حل خواهد شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۲۲۹۶
رئیسی: مهمترین سرمایه کشور نیروی انسانی جوان، مبتکر و خلاق است/ مسئله مسکن با دستان توانای مردم و خدمتگزاری دولت حل خواهد شد
رئیس جمهور گفت: امروز در ایران آنچه می‌بینیم اتکا به خدا است، ظرفیت‌هایی است که کشور ما از آن برخوردار است، در حوزه‌های بسیاری پیشرفت داشتیم، مهمترین سرمایه ما نیروی انسانی جوان، مبتکر و خلاق است که در عرصه‌های مختلف در حال نقش آفرینی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور در جریان سفر به یزد در جمع مردم شهرستان خاتم ضمن گرامیداشت یاد ایثارگران و شهدا گفت: از استقبال گرم شما صمیمانه تشکر میکنم از ابراز محبت شما شرمنده شدم ، این تجلیل شما از شهدا است.

وی افزود: پیام این حضور آن است که به دوستان انقلاب بگوید باید امیدوار زندگی کرد و به دشمنان پیام این است که تاکنون دچار اشتباه محاسباتی شده‌اید، شهرستان خاتم مشکلاتی دارد اما بارها به رهبر انقلاب اعلام کرده‌اند که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم. 

رئیسی با بیان اینکه حضرت فاطمه منشا همه برکات عالم است، اظهار داشت: امروز در ایران آنچه می‌بینیم اتکا به خدا است، ظرفیت‌هایی است که کشور ما از آن برخوردار است، در حوزه‌های بسیاری پیشرفت داشتیم، مهمترین سرمایه ما نیروی انسانی جوان، مبتکر و خلاق است که در عرصه‌های مختلف در حال نقش آفرینی هستند.

وی اظهار داشت: باید نسبت به پتروشیمی گاز فراورده‌های غیرنفتی و تمام نیازهای مردم توجه کرد، درهر جایی که به رهنمود امام توجه شد در آن موفقیت بوده است و جایی که نگاه به دست بیگانه بوده است کاری انجام نشده است. 

رئیسی گفت: قبلا بیگانگان با نام آزادی وارد کشورها میشدند اما امروز صریحا میگویند بخاطر منافع خودشان است، رئیس جمهور آمریکا صریحا به کشورهایی که از انها استفاده میکنند گاو شیرده می‌گوید.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه ما هویت ملی است و امروز از نفوذ فرهنگی صیانت میشود و این یک سرمایه است.

رئیس‌جمهور با اشاره به شهدا و سرداران بزرگ اسلام گفت: انها به ما یاد داده‌اند راه موفقیت اتکا به خدا و اعتماد به داشته‌ها است که کم نیست، دولت درصدد است که از این ذخایر و معادن از این زمینه‌ها که بسیار است برای مردم استفاده کند‌.

 رییسی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید نگاهشان تحولی باشد، عنوان کرد: به برکت انقلاب در این منطقه گام‌ه رئیس جمهور: مهمترین سرمایه کشور نیروی انسانی جوان، مبتکر و خلاق است/ مسئله مسکن با دستان توانای مردم و خدمتگزاری دولت حل خواهد شد ای خوبی برداشته شده است و مسئله مهم مسکن برای زوجهای جوان و یا خانواده‌های چند فرزندی از اولویت‌های دولت است و این امر با دستان توانای شما مردم و خدمتگزاری دولت حل خواهد شد. 

رئیسی گفت: بعضی از بخش‌ها با ترمیم چند کیلومتری میتواند چند کیلومتر جاده مواصلاتی درست شود، همه جاده‌های منتهی به شهرستان خاتم باید ترمیم شود و تصادفات باید به حداقل برسد .

وی با اشاره به کارخانه پتروشیمی در این منطقه ادامه داد: با صحبت با استاندار، نمایندگان مجلس پیگیر شدم که مشکلات این کارخانه چه چیزی است.

رئیسی با اشاره به ناقص بودن زیرساختها گفت: این کارخانه مشکل تامین گاز دارد و این موضوع در مصوبات سفر قرار خواهد گرفت و این وعده ۱۳،۱۴ ساله محقق خواهد شد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: مهلت لازم باید برای بازپرداخت‌های بانکی باید به کشاورزان داده شود، تمام نامه‌هایی که از جانب مردم به من داده شده پیگیری می‌شود و مسائل در سطح ملی به صورت جدی در دستور کار خواهد گرفت.

وی افزود: کشور دارای ظرفیت‌های بسیار است ، این کشور متعلق به اهل بیت است و خداروشکر مسائل سال جاری مانند رتبه‌بندی معلمان کارهای عقب افتاده هم انجام شد. 

رئیسی با بیان اینکه مشکلی که حل نشود نداریم افزود: ما حل مشکل را در دستان توانای مردم و جوانانمان می‌بینیم و دولت هم به پشتیبانی این مردم کار را انجام خواهد داد‌.

وی ادامه داد: برنامه دولت در رابطه با اقتصاد و معیشت مردم مسئله ماست اما برخی از کمبودهایی که باید در این ۴۰ ساله انجام نشده است تلاشمان این است که مشکلات منطقعه‌‌ای و ملی را دنبال کنیم.

 

رئیسی در خطاب به مدیران دولتی گفت: مردم انتظار دارند که روابط اداری سالم باشد و مردم فساد و پارتی بازی را نمی‌پسندند، مردم شاید با کمبودها بسازند اما با تبعیض کنار نمی‌آیند، هیچگونه روابط ناسالم و تبعیض در این دولت پذیرفته نیست. 

وی افزود: امروز انتظار مردم از همه کسانی که در کسوت خدمتگزاری هستند این است که روابط اداری باید عادلانه باشد. 

رئیسی گفت: در هر گوشه‌ای به من خبر برسد که فساد و بسترهای فسادزا وجود دارد با همه توان با آن برخورد خواهم کرد و اگر افرادی منافعشان به خطر بیفتد و جیغشان دربیاید برای من هیچ اهمیتی ندارد. 

رئیس جمهور در پایان با تشکر از حضور مردم گفت: پیگیر مسائل هستم تا حصول نتیجه برای شما.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز