توضیحات وزیر کشور درباره تغییر استانداران/ اتباع دارای برگه شناسایی برای ادامه تحصیل معرفی می‌شوند

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۰:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۴۵۴۴
توضیحات وزیر کشور درباره تغییر استانداران/ اتباع دارای برگه شناسایی برای ادامه تحصیل معرفی می‌شوند
وحیدی در جمع خبرنگاران گفت: کسانی از اتباع خارجی و افغانستانی که آمده باشند و برگ های شناسایی را گرفته باشند وحضور آنان قانونی باشد فرزندان آنها را برای ادامه تحصیل معرفی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در حاشیه هیات دولت گفت: مدیریت برق توسط عزیزان در وزارت نیرو صورت می گیرد و اصل ماجرا این است که برای رفاه عزیزان و شهروندان و گرم نگاه داشتن خانه های مردم این اولویت اصلی دولت است و متناسب با آن مدیریت می شود که جاهای دیگر هماهنگ با این کارها را تنظیم کنند. 

وی افزود: طبیعتا روزهای سرد معدود است و به سرعت به حالت عادی برمی گردد و ممکن است در ادامه در طول بهمن ماه دچار چنین سرمایی بشویم که انشاالله مدیریت صورت می گیرد و آنچه که مرتب مورد تاکید است بهینه سازی مصرف وکاهش مصرف از سوی مردم عزیز است که همکاری خوبی داشتند و نقش مردم موثر است در اینکه ما از این فصل سرما به سلامتی عبور کنیم.

وحیدی اظهار داشت: آزاد سازی سواحل دستور بوده بر اساس آن عمل شده یک نقاطی مانده در آن که بخش خصوصی بوده و روال قانونی داشت این آزاد سازی و بعضی بر اساس معیارهای اصلی باید می‌ماند که در حوزه دریانوردی بود و در کنار دریا می ماند مثل کشتی سازی که به لحاظ ضرورت باید کنار ساحل باشند مابقی طبق دستور باید تخلیه می کردند که بالای 90 درصد اتفاق افتاده و بخش های خصوصی هم روال مستقل دارد.

وزیر کشور در خصوص ادامه تحصیل اتباع افغانستانی خاطرنشان کرد: کسانی از اتباع خارجی و افغانستانی که آمده باشند و برگ های شناسایی را گرفته باشند وحضور آنان قانونی باشد فرزندان آنها را برای ادامه تحصیل معرفی می‌کنیم. ما کار را بر آنها آسان کردیم چون بعضی از اتباع مجوز نداشتند و یک برنامه درون کشور برای شناسایی کسانی که مجوز ندارند برگزار شد که مراجعه کنند و برگ های شناسایی و کارت شناسایی دریافت کنند بر اساس آن عمل می کنند.

وحیدی در خصوص تغییر استانداران گفت: آنهایی که در برنامه بود عوض شد و ما روال جاری ارزیابی عملکرد را داریم و بر اساس آن نتایج ارزیابی ها به موقع و در وقت خودش تصمیم می گیریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز