وزیر کشور: آمار فوتی‌های زلزله خوی به سه نفر رسیده است/ کسی زیر آوار نیست

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۳:۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۴۲۹۳۵۹
وزیر کشور: آمار فوتی‌های زلزله خوی به سه نفر رسیده است/ کسی زیر آوار نیست
وزیر کشور در رابطه با فوتی های زلزله خوی بیان‌کرد: دوفوتی در زلزله داشتیم و با یک عزیزی که سکته کرده بود، آمار فوتی ها به ۳ نفر رسیده است و کسی هم زیر آوار نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا، وزیر کشور در گفت و گوی خبری در رابطه با آخرین وضعیت مردم‌مناطق زلزله زده خوی، گفت: از ساعات اولیه بروز این حادثه تلخ، همه مسئولین در منطقه حضور پیدا کردند و  با کمک استاندار و فرماندار و هلال احمر و سپاه و فراجا و همه واحد های گازرسانی و آبرسانی و برق رسانی و .. همه ارتباطات اعم از برق ، آب، گاز، تلفن تا نیمه های شب برقرار شد. 

وی در ادامه گفت: کار دوم در رابطه با ایجاد کمپ ها بود که علاوه بر چادر هایی که به مردم واگذار شد، کمپ ها برپا شده است. حضور به موقع اورژانس برای رسیدگی به بیماران و مصدومان را هم شاهد بودیم. بسیاری از مصدومان سرپایی مداوا شدند و تعداد محدودی هم‌که در بیمارستان حضور دارند و مشکل جدی ندارند.

وزیر کشور در رابطه با فوتی های این زلزله بیان‌کرد: دوفوتی در زلزله داشتیم و با یک عزیزی که سکته کرده بود، آمار فوتی ها به ۳ نفر رسیده است و کسی  هم زیر آوار نیست. 

وحیدی افزود: آثار این زلزله در ۷۰ روستا خود را نشان داده بود‌. بحث اسکان اضطراری آغاز شده است و به دنبال تکمیل آن هستند و تلاش برای تهیه غذای گرم دنبال می شود.مرحله بعدی کار که بازسازی است، در روز های آینده آغاز می شود‌.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز