ساداتی نژاد: برخی کالاها تا ۳۵ درصد کاهش قیمت می دهند

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۰:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۰۹۳۰
ساداتی نژاد: برخی کالاها تا ۳۵ درصد کاهش قیمت می دهند
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کاهش قیمت در کالاها به طور متوسط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد و در برخی کالاها تا ۳۵ درصد صورت می گیرد. در آخرین جلسه ای که شب گذشته با فروشگاه های زنجیره ای داشتیم مقرر شد تا محصولات اعلام شود تا مردم بر اساس نیاز هایشان نحوه عرضه را بدانند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره موضوع کنترل تورم در ماه های پیش رو اظهار کرد: طرحی درباره آرامش بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها که در روزهای پایانی سال پیش می آید در نظر گرفته‌ایم. این طرح با همکاری فروشگاه های زنجیره ای کشور و تولیدکنندگان پیش برده می شود در این راستا طی یک ماه گذشته مذاکرات مختلفی انجام شده است. 

وی ادامه داد: امسال با انسجامی که فروشگاه‌های زنجیره ای داشتند تصمیم گرفته شد که از امروز و با آغاز دهه فجر برای همراهی مردم، آرامش بازار و حمایت از مصرف کنندگان در کالاهای مصرفی صورت گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: ۳۳ قلم از کالاهای اساسی در این طرح در همه فروشگاه های زنجیره ای در نظر گرفته شده است که این فروشگاه ها سودشان را به صفر رساندند تا آرامش در بازار حکم فرما باشد. 

ساداتی نژاد افزود: کاهش قیمت در کالاها به طور متوسط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد و در برخی کالاها تا ۳۵ درصد صورت می گیرد. در آخرین جلسه ای که شب گذشته با فروشگاه های زنجیره ای داشتیم مقرر شد تا محصولات اعلام شود تا مردم بر اساس نیاز هایشان نحوه عرضه را بدانند. 

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: از ۱۸ ام تا ۲۸ اسفندماه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را با همکاری اتاق تعاون و تولیدکنندگان را داریم.

سادای نژاد بیان داشت: تلاش داریم این دامنه را از ابتدای اسفند برقرار کنیم. حبوبات، برنج، مرغ، تخم مرغ، محصولات لبنی پرمصرف و چای از جمله این محصولات هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما