وزیر اطلاعات: راهپیمایی۲۲ بهمن قدرت نمایی مردم ایران در برابر بدخواهان نظام است

۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۴:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۵۸۴۰
وزیر اطلاعات: راهپیمایی۲۲ بهمن قدرت نمایی مردم ایران در برابر بدخواهان نظام است
وزیر اطلاعات در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم گفت: بیست و دوم بهمن ماه هرسال قدرت نمایی ملت ایران در مقابل تمام ظالمین و دشمنان سراسر جهان است و امروز تحقق آن در خیابان های ایران بر علیه ظلم و جور در سراسر دنیا را می بینیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم گفت: بیست و دوم بهمن ماه هرسال قدرت نمایی ملت ایران در مقابل تمام ظالمین و دشمنان سراسر جهان است و امروز تحقق آن در خیابان های ایران بر علیه ظلم و جور در سراسر دنیا را می بینیم.

وی در ادامه بیان کرد: باید دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که در تجمع امروز ۲۲ بهمن در سراسر کشور برای نابودی، ذلت، خزلان، شکست دشمنان و شکست تمام توطئه‌های امروز و آینده بدخواهان انقلاب اسلامی کافی است.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: حضور پرشور جوانان و دهه هشتاد و دهه نودی ها در صحنه همان پیامی است که رهبر عزیز، حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی همواره درباره جوانان مطرح می کنند که پایه، اساس و بنیان انقلاب اسلامی را جوانان کشور اداره می‌کنند که نمود آن در چنین روزهایی است.

انتهای پیام/

نظر شما