اوجی: بنزین گران نمی‌شود

۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۳:۵۴
کد خبر: ۱۴۶۵۲۷۰
اوجی: بنزین گران نمی‌شود
وزیر نفت تاکید کرد: هیچگونه برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و وزارت نفت نیست و خواهشمندیم مردم به این شایعات گوش نکنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره شایعات افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: همانطورکه بارها اعلام کردیم هیچگونه برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و وزارت نفت نیست و خواهشمندیم مردم به این شایعات گوش نکنند.

وی ادامه داد: در رابطه با کارت سوخت هوشمند، ما در بودجه سال 1402 مجلس به وزارت نفت تکلیف کرده که خودروها از طریق همین کارت سوخت، سوخت گیری انجام دهند.

وزیر نفت درباره کارت سوخت‌ها بیان داشت: 29 میلیون خودرو در شبکه حمل و نقل کشور داریم که همه دارای کارت سوخت هستند و تهیه و تنطیم کارت سوخت هم به یک ماه رساندیم.

این عضو کابینه دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: خواهش ما از مردم عزیز این است که وقتی به جایگاه‌های ارائه سوخت مراجعه می‌کنند از کارت شخصی خود استفاده کنند، کارت‌های سوخت جایگاه‌ها جمع آوری نشده فقط تعداد آن کم شده و به این منظور است که اگر کارت کسی مفقود شد یا آن را فراموش کرد مشکلی در جایگاه برایش ایجاد نشود و از کارت سوخت جایگاه که حالت اضطراری دارد استفاده کنند.

وزیر نفت بیان داشت: بر اساس گزارش بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ وزارت نفت به ۹۲ تا ۹۵ درصد از تکالیف خود عمل کرده است.

اوجی درباره سفر رئیس جمهور به خوزستان گفت: در سفر استانی دولت به استان خوزستان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار پروژه افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از مهم ترین پروژه ها کارخانه گاز و گاز مایع   NGL ۳۲۰۰ است. در فاز اول روزانه ۲۵۰ میلیون فوت مکعب، گاز های میادین غرب کارون جمع آوری خواهند شد و گاز های مشعل جمع آوری خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز