ضرغامی: برخورد با اتفاقات مشابه حافظیه نباید مسیر را برای سوءاستفاده دشمن باز کند

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۸:۵۲
کد خبر: ۱۴۸۰۳۰۰
ضرغامی: برخورد با اتفاقات مشابه حافظیه نباید مسیر را برای سوءاستفاده دشمن باز کند
وزیر گردشگری گفت: امیدوارم اتفاقات مشابه حافظیه اگر افتاد، از مسیرهای بهتر و کم هزینه تر که دشمن سوء استفاده نکند پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره بازداشت مدیر مجموعه حافظیه، گفت: خانم ادهمی همکار خوب، متخصص، کارشناس و متعهد و مومنه ما بعد از دو شب بازداشت امروز صبح به قید وثیقه آزاد شد.

وی ادامه داد: در دولت در مورد این مسئله بحث شد و ارزش های خانم ادهمی کاملا برای ما محرز است و هر گونه رفتار مغایر با فرهنگ و اصول اجتماعی مردم ما در جایی صورت بگیرد که نسبتی با بخش های دولتی می تواند پیدا کند طبق قانون باید در هیات تخلفات اداری که جایگاه قانونی دارد بررسی شود و در صورت صحت نسبت به آن تصمیم گیری شود . 

ضرغامی تاکید کرد: قاعدتاً بازداشت آن هم در مورد مدیر شایسته ای که یک هفته مورد تقدیر وزارتخانه و دولت قرار گرفته و در جریان سفرهای نوروزی رکورد همه بازدیدها را جابجا کرده مناسب نیست.

وزیر گردشگری مطرح کرد: فکر می کنم با رویه آقای اژه ای رئیس قوه قضائیه و آقای رئیس جمهور  موافق بازداشت به این معنا نیستند و ما نسبت به این مسئله تلاش زیادی کردیم در این دو روز و معترض بودیم و پیگیری حقوقی انجام دادیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از آقای اسماعیلی رئیس دفتر آقای رئیس جمهور و از وزیر کشور تشکر کنم که اقدام  و نامه نگاری کردند و همچینین از وزیر دادگستری که لحظه به لحظه پیگیری کردند که خانم ادهمی که خانم شایسته ای هستند آزاد شوند و از همه سپاسگزاری می کنم و امیدوارم در این خصوص اتفاقات مشابه اگر افتاد از مسیرهای بهتر و کم هزینه تر که دشمن سوء استفاده نکند پیگیری شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز