معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

مردم کرمانشاه از این حادثه هم سربلند بیرون می‌آیند

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۰:۳۲
کد خبر: ۶۳۷۰۶۸
مردم کرمانشاه از این حادثه هم سربلند بیرون می‌آیند
معاون پارلمانی رئیس جمهوری ضمن ابراز همدردی با خانواده های آسیب دیدگان زمین لرزه اخیر، جان باختن جمعی از هموطنان مان در مناطق زلزله زده استان های کرمانشاه و ایلام را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رئیس جمهوری در این پیام با ابراز تاسف از تلفات و آسیب های این حادثه، با هموطنان زلزله زده ابراز همدردی کرده و نوشته است: بدون تردید مردم غیور و سختکوش استان‌های مرزی کرمانشاه و ایلام بویژه شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب که در طول دفاع مقدس فداکاری‌های بی‌نظیری داشته اند، از این حادثه نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

وی با قدردانی از نیروهای امداد و نجات و اقشار مختلف مردم این دو استان که از همان دقایق اولیه وقوع این حادثه به کمک آسیب دیدگان شتافته‌اند، افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند مسئولان نیز از ساعات اولیه در صحنه امدادرسانی فعالانه حضور یافته ‌ند که امیدواریم با این کار جمعی، قدری از آلام آسیب دیدگان کاسته شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در پایان ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان های کرمانشاه و ایلام بویژه به خانواده‌های آسیب دیده، از خداوند عزوجل برای جان باختگان این زلزله غفران و رحمت الهی و  برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل مسالت نموده است.

نظر شما