یادداشت؛

آقای بقایی در مسکن مهر سرپل ذهاب بست بنشینید نه در حرم حضرت عبدالعظیم

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۷:۵۳
کد خبر: ۶۳۷۸۶۴
آقای بقایی در مسکن مهر سرپل ذهاب بست بنشینید نه در حرم حضرت عبدالعظیم
خبرگزاری برنا- سید محمد مبین

همچنان سیاه بازیشان ادامه دارد، جماعتی که هشت سال با دروغ و سیاه بازی کشور را اداره کردند حالا که نوبت رسیدگی به پرونده شان رسیده به جای دادگاه می روند حرم حضرت عبدالعظیم تا بست بنشینند که به پرونده شان رسیدگی نشود.

مردم ایران این روزها درگیر زلزله کرمانشاه هستند، عکس های بزرگترین دستاوردهای آقای احمدی نژاد و همکارانش هم این روزها دست به دست می شود، مردمی که زیر آوار مسکن مهر مانده اند تا خبرنگاری در سرپل ذهاب می بینند از مزایای مسکن مهر می گویند و لعن و نفرین نثار سازندگان و مبتکرانش، در همین روزها، مشایی جشن تولد می گیرد و بقایی به بست نشینی می رود، انگار نه انگار که دست پخت دولت این آقایان مسکن مهری بوده که روی سر مردم آوار شده است.

مسکن مهر امروز آوار نشد، بلکه همان زمانی بر سر مردم ریخت که دولت فریبکار به جای سرمایه گذاری برای تغییر و ترمیم بافت فرسوده، اقتصاد ایران را در باتلاق تورم، گرانی و فقر فرو برد، اینکه در زلزله ریخت، فقط فریاد عینی رسوایی مسکن مهر بود.

حالا در چنین شرایطی، حمید بقایی به همراه جوانفکر و وکیلش راهی حرم حضرت عبدالعظیم شده تا با بست نشینی از رسیدگی به پرونده اش جلوگیری کند. از همان روز اول هم همه دلسوزان گفتند این جماعت برای تخریب آمده اند نه ترمیم! جماعتی که با تخریب بزرگان انقلاب آمدند مشخص بود کارشان به تخریب نظام می رسد، عده ای قبول نکردند تا حالا این جماعت رسما و با صدای بلند کلیت نظام را تخریب کنند. بست نشینی البته بیشتر شبیه جک است، قانون اگر ایجاب کند همه آنها در همان حرم حضرت عبدالعظیم بازداشت می شوند و به زندان می روند. اتفاقا دلیل این همه جار و جنجال هم این است که رسیدگی به پرونده پر و پیمانشان مختل شود.

قوه قضائیه مکلف است به این پرونده رسیدگی کند، این خواست همه مردم است؛ رسیدگی عادلانه و منصفانه، اگر جرم این افراد محرز شد (که این هوچی گری ها نشان می دهد محرز است) مجازات لازم صورت گیرد و اگر هم اثبات نشد که تبرئه شوند.

رسیدگی به موضوع بقایی اما یک طرف ماجراست، طرف دومش این ماجرای بست نشینی است که در روزهای زلزله نفرت مردم از این جماعت را روزافزون می کنند. حالا که آقای بقایی می خواهد بست نشینی کند، لطفا تشریف ببرد سرپل ذهاب و در مسکن مهر بست بنشیند، اتفاقا مردم سرپل ذهاب این روزها لحظه شماری می کنند تا احمدی نژاد، بقایی و مشایی به آن منطقه سفر کنند و دست پختشان را ببینند.

نظر شما