عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

فرزندان حریری در عربستان گروگان هستند/ با شکست داعش حامیانش طرح های دیگری را اجرا خواهند کرد

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۴:۱۳
کد خبر: ۶۳۹۵۱۶
فرزندان حریری در عربستان گروگان هستند/ با شکست داعش حامیانش طرح های دیگری را اجرا خواهند کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عربستان فرزندان حریری را گروگان نگهداشته تا در لبنان آشوب ایجاد کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی اکبر ولایتی در ارتباط زنده با بخش خبری 21­ شبکه یک سیما با اشاره به اینکه لبنان می تواند یکی از این مناطق باشد افزود: آمریکا، فرانسه و عربستان در هر جایی که بتوانند به شکل های دیگر طرح های خودشان را در منطقه اجرایی خواهند کرد.

وی گفت: طرح مسئله موشک های ایرانی و حضور منطقه ای جمهوری اسلامی ایران از جمله اقدامات این کشورها برای اجرای طرح های آینده شان است تا بتوانند ایران را تهدید و تضعیف کنند.

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری با اشاره به طرح بحث خاورمیانه جدید و خاورمیانه بزرگ از سوی غربی ها از چند سال پیش افزود: هدف آنان بر هم زدن مرزها از طریق ایجاد تفرقه میان فرقه ها و مذاهب بود تا بتوانند از این طرح خط مقاومت را تجزیه کنند تا اسرائیل احساس امنیت کند.

ولایتی گفت: این طرح با پول عربستان و حمایت آمریکایی ها در جهت تجزیه منطقه آغاز شد اما جمهوری اسلامی ایران با درایت مقام معظم رهبری نقاط کور را هدف قرار داد و توطئه ها را خنثی کرد.

وی افزود: هزینه هایی که ما در سال های گذشته در خارج از مرزهای مان کردیم در حقیقت پیشگیری قبل از درمان بود.

ولایتی گفت: یکی از اهداف مؤسسان و حامیان داعش ارتقای آرمان کاذب اسلام به نام این گروه تروریستی بود.

وی با بیان اینکه با پایان یافتن کار داعش در عراق و سوریه این گروه تروریستی به اَشکال دیگر در شهرها و کشورهای مختلف نمایان می شود افزود: غربی های می دانند که چه تعداد تروریست از کشورهای شان به داعش پیوسته است و آنان به کشورهایشان باز خواهند گشت و با اقدامات تروریستی بلای جان آمریکایی ها و اروپایی ها خواهند شد.

ولایتی با اشاره به اقدامات آمریکا در رقه سوریه گفت: ایجاد 12 پایگاه نظامی در شرق فرات از سوی آمریکا برای آن بود که داعش در نبرد اصلی شکست نخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز