نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات:

برنامه ریزی و فکر خاتمی دست عارف است!/ به زودی لیست نمایندگان پایبند به فراکسیون امید منتشر می شود

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۵:۲۹:۵۳
کد خبر: ۶۳۹۹۰۵
برنامه ریزی و فکر خاتمی دست عارف است!/ به زودی لیست نمایندگان پایبند به فراکسیون امید منتشر می شود
نماینده مردم تهران گفت: برنامه ریزی و فکر آقای خاتمی دست عارف است و این موضوع برای همه ما روشن است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ «فاطمه سعیدی» نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون فرایند شفاف‌سازی در فراکسیون امید گفت: از ابتدای مجلس دهم تعداد اعضای فراکسیون امید 148 نفر اعلام شد اما این آمار اصلا واقعیت ندارد. در انتخابات هیات رییسه مجلس زمانی که آقای عارف کاندیدا شدند با 103 رای مقابل آقای لاریجانی شکست خوردند. 

او درباره زمان انتشار اعضای اصلی فراکسیون امید گفت: انتشار لیست اعضای اصلی سیاست آقای عارف بوده و ما به این سیاست احترام می‌گذاریم. اعضای شورای مرکزی فراکسیون مدت‌هاست که تقاضای انتشار لیست را دارند اما با توجه به درخواست آقای عارف انتشار لیست در زمان انتخابات ریاست جمهوری متوقف و به بعد از آن موکول شد. 

نماینده مردم تهران متذکر شد: مردم باید بدانند چه کسانی با لیست امید به مجلس آمدند و پایبند ماندند و چه کسانی مسئولیت خود را نادیده گرفتند. 

سعیدی با اشاره به اینکه «ما به رییس مجمع نمایندگان هر استان ابلاغ کردیم که اعضای امیدی خود را معرفی کنند» تصریح کرد: به زودی لیست امید غربال شده و اسامی نمایندگان پایبند به فراکسیون را منتشر خواهیم کرد. آقای عارف هیچ وقت نظر خود را به اعضای امید القا نکرده است.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در پاسخ به اینکه انتقاد زیادی به عملکرد عارف وجود دارد، افزود: آقای عارف بسیار فعال هستند و اگر صندلی ایشان را در مجلس مشاهده کنید هیچ وقت اطراف آن خالی نیست.

سعیدی در خاتمه گفت: من عملکرد آقای عارف را مثبت ارزیابی می‌کنم. برخلاف بسیاری از نمایندگان، آقای عارف فضای هیاهو و جنجال مجازی دور است. با یک نگاه کوتاه به انتخابات شورای شهر به نفوذ ایشان پی می‌بریم. البته نقش آقای خاتمی را نباید نادیده گرفت. برنامه ریزی و فکر آقای خاتمی دست آقای عارف است و این موضوع برای همه ما روشن است. ما منکر نقش آقای خاتمی نیستیم اما به کسی نیاز دارد که این فکر را مدیریت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز