وزیر ورزش و جوانان:

صداقت و شفافیت کشورمان در مبارزه با تروریسم بر تمامی کشورهای جهان ثابت شده است

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۸:۰۰
کد خبر: ۶۳۹۹۹۹
صداقت و شفافیت کشورمان در مبارزه با تروریسم بر تمامی کشورهای جهان ثابت شده است
وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی نابودی کامل داعش را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، با صدور پیامی، ضمن تقدیر از سردار سلیمانی، نابودی کامل داعش را تبریک گفت.

متن کامل پیام وزیر ورزش و جوانان به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

خبر مسرت بخش پایان فتنه داعش و پاک شدن تمامی مناطق تحت تصرف این گروهک تروریستی جنایتکار از لوث پلیدشان در عراق و سوریه را خدمت مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، مردم شریف کشورمان، رزمندگان عزیز مدافع حرم خصوصا خانواده های معزز شهدای مدافع حرم و تمامی صلح طلبان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این خبر فرخنده که همزمان با آغاز ایام مبارک ربیع الاول، توسط سردار رشید و محبوب اسلام، حاج قاسم سلیمانی اعلام گردید را به ایشان که با شجاعت و درایت نماینده صداقت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم تکفیری شدند نیز تبریک عرض نموده و از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزونشان را مسالت می نمایم. 

امروزه به مدد لطف خداوند، عنایات اهل بیت (ع) و با تلاش ها، هوشمندی و درایت دستگاه دیپلماسی کشورمان و رشادت های سرداران غیور اسلام، صداقت و شفافیت کشورمان در مبارزه با تروریسم و تکفیری های قسی القلب بر تمامی جوامع و کشورهای جهان ثابت شده است.

 تاریخ معاصر جنایت،توحش، آدمکشی و ویرانی که این گروهک تروریستی بر مردم مظلوم منطقه تحمیل کردند را فراموش نخواهد کرد. نکته مهمتر در ورای شکست این جماعت متوهم که در فکر بسط و گسترش خلافت تاریک خود بودند، شرمساری حامیان جهانی و منطقه ای آنان است. 

خداوند ان شا الله ایران عزیزمان را از گزند بدخواهان به این خاک عزیز و مقدس محفوظ گرداند. 

مسعود سلطانی فر

١٣٩٦/٠٨/٣٠

 

 

نظر شما