محمود صادقی رد صلاحیت می شود؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۴۴۲۸۹
محمود صادقی رد صلاحیت می شود؟
سخنگوی شورای نگهبان تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم را به زمان قانونی اش موکول کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ عباسعلی کدخدائی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال خبرنگار یک خبرگزاری اصولگرا درباره تایید صلاحیت محمود صادقی در انتخابات مجلس یازدهم که هفته پیش توئیتی درباره بدهی بانکی یکی از خویشاوندان آیت الله مکارم سوال پرسیده بود، گفت: از ما نخواهید که اکنون درباره رد یا تایید صلاحیت‌ها در دوره آینده مجلس صحبت کنیم. اما اگر جرمی در این زمینه صورت گرفته باشد قاعدتا قوه قضاییه به آن رسیدگی می‌کند.

چند روز پیش، محمود صادقی در واکنش به مخالفت آیت الله مکارم شیرازی برای حضور زنان در استادیوم در توییتر نوشت: «خوب است جناب ایشان درباره بدهی های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند.»

او در توئیتی دیگر آورد: «جزئیات بدهی 20 بدهکار عمده بانک سرمایه (متعلق به فرهنگیان)؛ به این بدهکاران اخطار می شود، اگر تا 48 ساعت آینده جهت تعیین تکلیف بدهی خود به بانک سرمایه مراجعه نکنند هویت آنان به اطلاع عموم خواهد رسید.» و دقایقی قبل این لیست را منتشر کرد.

نماینده تهران پس از انتشار این لیست در توییتی دیگر درباره نسبت آیت الله مکارم شیرازی با یکی از بدهکاران نوشت: "لازم به ذکر است یکی از بدهکاران عمده بانک سرمایه، آقای سامان #مدلل است؛ بنابر اطلاعات اولیه تصور براین بود که این فرد دارای رابطه کاری با آیه الله #مکارم_شیرازی دارد. اما با تحقیقات بعدی و نیز توضیحات فرزند ایشان محرز شد نامبرده هیچگونه رابطه مالی یا نسبتی با ایشان ندارد."

البته بسیاری از کاربران پس از توییت آخر محمود صادقی جای عذرخواهی از آیت الله مکارم شیرازی را در متن منتشر شده خالی دیده و به این نماینده مجلس اعتراض کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز