با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

آغاز به کار کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۰:۱۵
کد خبر: ۶۴۵۵۰۶
آغاز به کار کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی
کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی همزمان با هفته وحدت با حضور رئیس جمهور و جمعی از علمای برجسته جهان اسلام از صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ آذر) کار خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، همزمان با هفته وحدت با حضور بیش از ۲۲۰ شخصیت برجسته جهان اسلام و همچنین ۳۰۰ میهمان داخلی، سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از دقایقی قبل با حضور دکتر روحانی، رییس جمهور و با موضوع " وحدت و الزامات تمدن نوین اسلامی" آغاز شد.

پس از سخنرانی رئیس جمهور برخی از شخصیت‌های برجسته جهان اسلام به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

در سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که با عنوان" وحدت و الزامات تمدن نوین اسلامی" برگزار خواهد شد، مهمانان و شرکت کنندگان این کنفرانس پیرامون موضوع آن به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

در این کنفرانس ۶ کمیسیون تخصصی با عناوین "موقعیت کنونی جهان اسلام و راهکارهای فعال کردن مؤلفه‌های فرهنگ وتمدن ساز"،" ویژگی‌های تمدن نوین اسلامی و تمایز آن از غرب"، "طرح‌های احیاگران جهان اسلام جهت تمدن سازی نوین اسلامی"، "نقش خودباوری مسلمانان و اتحادیه‌های تقریب نهاد در تشکیل تمدن نوین اسلامی"، "مساعی حمیده" و "تمدن نوین اسلامی به مثابه راهبرد وحدت اسلامی" برگزار می‌شود.

همچنین در حاشیه این کنفرانس نشست " اتحادیه جهانی علمای مقاومت"، "اتحادیه جهانی سادات" و " اتحادیه جهانی زنان مسلمان" نیز برگزار می‌شود.

این کنفرانس تا روز پنج‌شنبه (۱۶ آذرماه) ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز