بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت اقدام اخیر دولت آمریکا؛

تصمیم ترامپ چهره واقعی نظام سلطه را نشان داد

۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۱:۲۶
کد خبر: ۶۴۶۴۶۵
تصمیم ترامپ چهره واقعی نظام سلطه را نشان داد
بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت اقدام اخیر دولت آمریکا بر اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، منتشر شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت اقدام اخیر دولت آمریکا به این شرح است:

به رسمیت شناختن بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و تصمیم انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس، چهره واقعی نظام سلطه را بیش از پیش برای امت اسلامی روشن کرد.

ترامپ با اتخاذ این تصمیم، نشان داد آنچه طی سال‌ها عنوانِ "مذاکرات صلح" نام گرفته و از سوی روسای جمهور سابق امریکا دنبال می شد، بازی سیاسی مشترک امریکا و رژیم صهیونیستی بود که هدفی جز پایمال کردن حقوق حقه و سرنوشت ملت فلسطین و مرگ تدریجی آرمان بزرگ ملت اسلامی در آزادی قدس شریف نداشته است.

در عین حال اطمینان داریم این اقدام ایالات متحده، ناخواسته در جهت تقویت آرمان ملت فلسطین برای آزادی سرزمین‌های اشغالی و موطن فلسطینیان از سلطه رژیم صهیونیستی خواهد بود. چرا که واکنش های جهانی به این اقدام بویژه از سوی ملت‌های آزاده جهان و امت اسلامی و فلسطینان ساکن غزه و کرانه باختری، نشان از آغاز انتفاضه ای عظیم می دهد که انشاالله به نصرتِ مسلمین خواهد انجامید.

حزب اعتدال و توسعه ضمن محکوم کردن هر گونه مصالحه و اقدامی که به تثبیت سلطه اشغالگران بر اولین قبله مسلمین و سرزمین های فلسطینی ها بیانجامد، احزاب سیاسی داخل و جمعیت ها را به اعتراض و سایر ملت های آزاده صلح دوست جهان را به واکنش نسبت به اقدام تحریک آمیز ترامپ که نتیجه آن تشدید جنگ و خشونت و تضییع حقوق ملت فلسطین است دعوت می کند.

نظر شما